نماد سایت موبایلستان

گلکسی M55 آپدیت امنیتی ماه آگوست را دریافت کرد

گلکسی M55 آپدیت امنیتی ماه آگوست را دریافت کرد

اوایل امروز، سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی آگوست ۲۰۲۴ را شرح داد که ۵۰ مشکل امنیتی را برطرف می‌کند. اکنون، این شرکت شروع به عرضه آن به گلکسی M55 کرده است، که آن را به اولین گوشی هوشمند غول فناوری کره جنوبی تبدیل می‌کند که آخرین بروزرسانی امنیتی را دریافت می‌کند.

جدا از آخرین به‌روزرسانی امنیتی، به‌روزرسانی نرم‌افزار جدید، پایداری و قابلیت اطمینان دستگاه را نیز بهبود می‌بخشد. تا این حد، سامسونگ می‌گوید “رفتار دستگاه بهبود یافته است.” با این حال، بهبودها ممکن است آنقدر جزئی باشند که شما متوجه آنها نشوید.

برای دریافت به‌روزرسانی امنیتی آگوست ۲۰۲۴ در M55، به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار » دانلود و نصب کنید.  سامسونگ باید به‌زودی این به‌روزرسانی را برای سایر نسخه‌های گوشی منتشر کند.

در دیگر خبرها سامسونگ مجموعه فلش درایورهای USB خود را با مدل جدید فلش درایو Type-C USB 3.2 که ظرفیت سخاوتمندانه ۵۱۲ گیگابایت دارد، گسترش داد. این درایو برای کاربرانی که به فضای کافی برای فایل‌های بزرگ مانند ویدیوهای ۴K یا آرشیو عکس گسترده نیاز دارند و در عین حال سرعت انتقال سریعی را ارائه می‌دهد، پاسخ می‌دهد.

گلکسی M55 بروزرسانی شد

این فلش درایو USB-C از استاندارد USB 3.2 Gen 1 بهره می‌برد و سرعت خواندن تا ۴۰۰ مگابایت بر ثانیه دارد. این امکان انتقال سریع داده‌ها را فراهم می‌کند و کاربران را قادر می‌سازد تا یک فایل ویدئویی ۴ گیگابایتی ۴K را تنها در ۹ ثانیه جابجا کنند. توجه به این نکته مهم است که نسخه ۶۴ گیگابایتی سرعت خواندن کمی پایین‌تر را ارائه می‌کند و به ۳۰۰ مگابایت بر ثانیه می‌رسد. همچنین دارای سازگاری با USB 2.0 برای پشتیبانی گسترده‌تر از دستگاه است.

فلش درایو دارای ظرفیت‌های مختلفی است: ۶۴ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت. مدل ۵۱۲ گیگابایتی می‌تواند ۱۷۰۲۵۱ عکس قابل توجه یا تقریباً ۲۴ ساعت فیلم ویدئویی ۴K را در خود جای دهد. ابعاد فلش ۳۳.۷ در ۱۵.۹ در ۶.۴ میلیمتر و وزن آن حدود ۳.۴ گرم است. این درایو دارای طراحی شیک با بدنه‌ای ساده برای جابجایی راحت است. این مدل در دو گزینه رنگی آبی شفق قطبی و مشکی عرفانی عرضه می‌شود.

گلکسی M55 اکنون در مناطق خاصی آپدیت شده و بزودی شامل دیگر کاربران می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل