موبایلستان

گوشی آیفون ۱۶ پرو یک گزینه رنگی طلایی دارد

در حالی که تنها یک ماه تا رونمایی رسمی سری آیفون ۱۶ اپل باقی مانده، گزارش جدیدی از گوشی آیفون ۱۶ پرو در چندین گزینه رنگی، از جمله گزینه رنگی طلایی آن که با گزارش قبلی مطابقت دارد، منتشر شد.

افشاگر سانی دیکسون تصویری را در پلتفرم رسانه اجتماعی X به اشتراک گذاشت که واحدهای ساختگی آیفون ۱۶ پرو را نشان می‌دهد. آنها نمایی از دستگاه را در رنگ سفید، سیاه و تیتانیومی طبیعی ارائه می‌دهند که قبلاً در یک گزارش اخیر مشاهده کردیم. رنگ طلایی افزوده جدیدی به خط تولید آیفون است که انتظار می‌رود جایگزین رنگ آبی تیتانیوم آیفون ۱۵ پرو شود.

رنگ طلایی کمی تیره‌تر به نظر می‌رسد و رنگی تقریباً برنزی دارد. جدا از رنگ‌ها، واحدهای ساختگی تنها عقب گوشی را نشان می‌دهند. پیش از این، فاش شده بود که گزینه‌های رنگی مختلف آیفون ۱۶ را آشکار کرد که انتظار می‌رود در ماه آینده در دسترس قرار گیرد. بعدها، یک ویدیوی عملی منتشر شد که واحدهای ساختگی آیفون ۱۶ را در گزینه رنگی که پیشتر شایعه شده بود به نمایش گذاشت.

انتظار می‌رود آیفون ۱۶ پرو امسال دارای دوربین زوم اپتیکال ۵ برابری باشد که قبلا منحصر به مدل‌های مکس بود. همچنین شایعه شده که اپل یک ماژول دوربین عمودی را در مدل‌های ساده آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس، یک دکمه اختصاصی دوربین سخت‌افزاری در تمامی مدل‌ها و باریک‌ترین حاشیه‌هایی که تا به حال در گوشی‌های هوشمند دیده شده، معرفی می‌کند.

انتظار داریم اپل سری آیفون ۱۶ را چند روز زودتر در سال جاری عرضه کند و ممکن است کره جنوبی را نیز به موج عرضه اضافه کند. مونتاژکننده اصلی اپل در چین، فاکسکان، طبق گزارش‌ها، تولید مدل‌های آیفون ۱۶ را با اضافه کردن ۵۰۰۰۰ کارگر در کارخانه خود در چین افزایش داده است. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه ویژگی‌های هوشمند اپل ممکن است بخشی از نسخه اولیه iOS 18 در ماه سپتامبر نباشد و در مقابل با iOS 18.1، ظاهراً در ماه اکتبر معرفی شود. این بدان معناست که سری آیفون ۱۶ ویژگی‌های هوشمند اپل را از جعبه خارج نخواهد کرد.

گوشی آیفون ۱۶ پرو با رنگ بندی جدید

گوشی آیفون 16 پرو یک گزینه رنگی طلایی دارد

در دیگر خبرها اپل سال‌ها است که انواع ساعت SE نمادین خود را ارائه می‌کند تا برای کسانی که بودجه و نیازهای محدودی دارند، تهیه کند. با وجود اینکه از نظر فنی گزینه اقتصادی است، مدل فعلی SE از ۲۴۹ دلار شروع می‌شود. این به طور قابل توجهی گران‌تر از برخی از رقبای مقرون به صرفه Wear OS است. برای کاهش بالقوه قیمت، اپل واچ SE 3 ممکن است ساخت آلومینیومی گران‌تر را کنار بگذارد و پلاستیک ارزان‌تری را به کار گیرد.

طبق نسخه مشترک بلومبرگ Power On، اپل واچ SE 3 می‌تواند شاسی آلومینیومی را با یک پلاستیک سخت جایگزین کند. انتظار می‌رود که شرکت کوپرتینویی اپل واچ SE 3، سری ۱۰ و اولترا ۳ را به همراه سری آیفون ۱۶ در ۱۰ سپتامبر معرفی کند. مانند رویدادهای اخیر اپل، احتمالاً سخنرانی اصلی از قبل ضبط شده و برای تماشای آنلاین در دسترس خواهد بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل