نماد سایت موبایلستان

گوشی آیکیو ۱۳ با مشخصات کلیدی قابل توجه همراه است

گوشی آیکیو 13 با مشخصات کلیدی قابل توجه همراه است

شرکت ویوو هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی می‌کند و بزودی باید شاهد رونمایی گوشی آیکیو ۱۳ آن باشیم که در نوع خود برجسته است.

کوالکام ماه آینده به طور رسمی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ رونمایی خواهد کرد و بزودی انتظار داریم موجی از گوشی‌های هوشمند دارای این تراشه را داشته باشند. iQOO همچنین در حال آماده شدن برای راه اندازی iQOO 13 با همان چیپ است. در حالی که ما گه‌گاه نکاتی را در مورد این گوشی دیده‌ایم، یک افشای جدید مشخصات کلیدی و جدول زمانی عرضه آن را برای بازار هند فاش می‌کند.

با نگاهی به مشخصات فاش شده، آیکیو ۱۳ به خوبی برای رقابت مجهز به نظر می‌رسد. شایعه شده است که این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی ۲K امولد با نرخ نوسازی صاف ۱۴۴ هرتز است که طبق گزارش‌ها از یک پنل ساخته شده توسط BOE استفاده می‌کند. انتظار می‌رود iQOO 13 با بهره‌مندی از اسنپدراگون ۸ نسل ۴ آینده، تا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و تا ۱۶ گیگابایت رم برای مالتی تسکینگ سنگین ارائه دهد.

گفته می‌شود سیستم دوربین با مدل قبلی خود یعنی iQOO 12 متفاوت است. شایعه شده که به جای لنز تله فوتو پریسکوپ، آیکیو ۱۳ دارای یک سیستم دوربین سه گانه با سه سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است: یک لنز اصلی، یک لنز فوق عریض و یک لنز ۲x تله فوتو. جزئیات بیشتر فاش شده حاکی از آن بوده که iQOO 13 دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر صفحه نمایش، باتری بزرگ ۶۱۵۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی و استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. این گوشی همچنین ممکن است دارای یک فریم فلزی و نوار نورپردازی “Halo” برای استایل شیک باشد.

در مورد قیمت، افشا نشان می‌دهد که iQOO 13 می‌تواند از حدود ۵۵۰۰۰ روپیه در هند شروع شود. عرضه اولیه آن در ماه دسامبر در هند و پس از انتشار اولیه آن در چین انتظار می‌رود.

گوشی آیکیو ۱۳ در نزدیکی رونمایی

در دیگر خبرها ویوو این هفته در چین کمی دو به یک پیش رفت و از Y300 Pro در کنار یک محصول غافلگیرکننده یعنی ویوو Y37 Pro رونمایی کرد. در حالی که Y300 Pro بیشتر سرفصل‌ها را به خود اختصاص داد، Y37 Pro یک گزینه اقتصادی‌تر با برخی مشخصات جالب ارائه می‌دهد.

Y37 Pro دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۸ اینچی HD+با پنل LCD و نرخ نوسازی نرم ۱۲۰ هرتز است. این واضح‌ترین پنل موجود در بازار نیست، اما نرخ نوسازی بالا باید برای پیمایش روان و احساس پاسخ‌گویی بیشتر ایجاد کند. در بخش فنی، پردازنده کوالکام Snapdragon 4 Gen 2 را خواهید دید. این گوشی با ۸ گیگابایت رم سخاوتمندانه همراه شده که بیشتر از اکثر گوشی‌های موجود در این رنج قیمت بوده و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد.

سیستم دوربین در Y37 Pro کمی ساده است. این دوربین دارای یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بوده که احتمالاً با هدف گرفتن عکس‌های مناسب در نور خوب است. یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی برای جلوه‌های حالت پرتره گنجانده شده، اما فراتر از آن، چیز دیگری برای نوشتن وجود ندارد. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی دارد؛ اگرچه این سیستم پیشگامانه نیست، اما باید برای عکاسی غیررسمی کافی باشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل