موبایلستان

گوشی اوپو K12 Plus با باتری ۶۴۰۰ میلی آمپرساعتی معرفی شد

اوپو در نهایت پس از مدتها انتظار، گوشی اوپو K12 Plus میان رده را معرفی کرد که دارای مشخصات کلیدی قابل قبول و ظرفیت باتری نامی برجسته است.

اوپو همانطور که وعده داده بود، K12 Plus، جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت در سری K را معرفی کرد. مشخصات و طراحی مشابه K12 دارد، اما باتری بزرگی شامل آن شد. K12 Plus از ساختار ضربه‌گیر الماسی، طراحی کیسه هوا برای افزایش حفاظت از قطعات کلیدی، طراحی تقویت‌کننده مادربرد برای کاهش آسیب‌های وارده به مادربرد هنگام سقوط،  طراحی کل ضربه‌گیر دستگاه برای مقابله بهتر با برخورد با سرعت بالا استفاده می‌کند. همچنین دارای گواهی ضد سقوط  پنج ستاره SGS سوئیس را دریافت کرده است.

این گوشی ۳۰۰۰۰۰ تست فشار دکمه، ۲۰۰۰۰ تست پلاگین USB و ۷.۳۸ میلیون تست روشن و خاموش شدن صفحه را پشت سر گذاشته و همچنان می‌تواند در دمای منفی ۲۰ درجه سانتی‌گراد به طور معمول شارژ و استفاده کند. اگرچه این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز با حاشیه زیرین باریک ۲.۳۷ میلیمتری و نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۳.۴۰ درصد است،

از پردازنده کوالکام Snapdragon 7 Gen 3 قدرت می‌گیرد، اما دارای گرمای VC بسیار بزرگ خنک کننده مایع با مساحت ۴۱۹۲ میلیمتر مربع است. هیت سینک و همچنین صفحات گرافیتی برای کل مساحت اتلاف حرارت ۱۱۱۴۷ میلیمتر مربع است. این گوشی دارای طراحی بافتی برای Snow Peak White است که شامل طراحی منحصر به فرد با الگوی الماس کریستالی شده که آن را ساده و زیبا کرده است.

همچنین به رنگ سیاه بازالتی می‌آید، مانند یک خط الراس کوه پس از ذوب برف، عمیق، ثابت، قوی و طبیعی است. این گوشی دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX882 سونی، ۸ مگاپیکسل فوق عریض و دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسلی است.

اوپو K12 Plus از راه رسید

گوشی اوپو K12 Plus با باتری 6400 میلی آمپرساعتی معرفی شد

این تلفن هوشمند دارای یک باتری بزرگ ۶۴۰۰ میلی آمپرساعتی است که تا ۲.۲ روز از DOU پشتیبانی می‌کند. این شرکت وعده ۴ سال سلامت باتری را می‌دهد، همچنین تعویض باتری ۴ ساله را ارائه می‌دهد. شارژ سریع ۸۰ واتی SuperVOOC وجود دارد و همچنین شارژ معکوس سیمی ۱۰ واتی برای گوشی اضافه می‌شود.

اوپو K12 Plus با قیمت ۱۸۹۹ یوان (۲۶۸ دلار / ۲۲۶۱۰ روپیه) برای مدل ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایتی، ۲۰۹۹ یوان (۲۹۷ دلار / ۲۴۹۹۰ روپیه) برای نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵ گیگابایتی  به فروش می‌رسد. نسخه  ۱۶ گیگ رم+ ۵۱۲ گیگابایتی ۲۴۹۹ یوان (۳۵۳ دلار / ۲۹۷۵۵ روپیه ) قیمت دارد. این گوشی در حال حاضر برای سفارش در دسترس بوده و از ۱۵ اکتبر با ۱۰۰ یوان تخفیف برای مدل‌های ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایتی و ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایتی به فروش می‌رسد.

در دیگر خبرها اوپو فلسفه طراحی مینیمالیستی خود را با گوشی اوپو Find X8 آینده ادامه می‌دهد. باکس دستگاه که اخیرا توسط Zhou Yibao فاش شده، دارای طراحی شیک درب و پایه در طرح رنگی عمدتا خاکستری و سفید است. باکس شامل لوازم جانبی استاندارد مانند قاب گوشی، شارژر SuperVOOC و کابل داده است، اما گوشی اصلی پنهان فاش نشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل