نماد سایت موبایلستان

گوشی اوپو K12 Plus در نزدیکی رونمایی است

گوشی اوپو K12 Plus در نزدیکی رونمایی است

اوپو K12 را در ماه آوریل عرضه کرد و این آخر هفته نیز مدل پلاس را دنبال خواهد کرد. اوپو K12 Plus در تاریخ ۱۲ اکتبر در چین به وقت محلی در رنگ‌های سفید و مشکی معرفی می‌شود.

تیزرهای به اشتراک گذاشته شده توسط اوپو در Weibo نشان می‌دهد که K12 Plus دارای صفحه نمایشی با حفره وسط است و دارای دو دوربین در عقب که توسط یک فلاش دایره‌ای به هم متصل می‌شوند.

علاوه بر این، اوپو اعلام کرد که K12 Plus دارای یک باتری ۶۴۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سیمی ۸۰ واتی و شارژ سیمی معکوس ۱۰ واتی خواهد بود. چند ویژگی دیگر K12 Plus ممکن است قبل از معرفی آن در ۱۲ اکتبر فاش شود.

در دیگر خبرها اوپو در حال کار بر روی یک گوشی جدید از سری K برای بازار چین است. شایعات حاکی از آن بوده که گوشی هوشمند آینده اوپو PKS110 که اخیراً توسط پلتفرم گواهی رادیویی چین تأیید شده و در پایگاه داده Geekbench مشاهده شده، می‌تواند اوپو K12 Plus آینده باشد. همین دستگاه اکنون در پایگاه داده TENAA ظاهر شده و تمام مشخصات آن را فاش می‌کند.

اوپو K12 Plus یک میان رده تمام عیار

با توجه به لیست تنا K12 Plus، این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED است که وضوح +FHD را تولید می‌کند. در لیست به آن اشاره‌ای نشده، اما به نظر می‌رسد که صفحه نمایش نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. این گوشی دارای حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش برای امنیت خواهد بود.

این لیست نشان می‌دهد که یک تراشه هشت هسته ای ۲.۴ گیگاهرتز، اوپو K12 Plus را قدرت می‌بخشد. لیست Geekbench آن پیشتر فاش کرده که دارای اسنپدراگون ۷ نسل ۳ است. انتظار می‌رود این گوشی در انواع رم ۸ گیگابایتی / ۱۲ گیگابایتی و گزینه‌های ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی / ۵۱۲ گیگابایتی در چین عرضه شود. انتظار داریم این دستگاه دارای یک باتری ۶۴۰۰ میلی آمپرساعتی (مقدار معمولی) با شارژ ۸۰ واتی باشد. با این حال، TENAA تنها ارزش نامی باتری را ۶۲۲۰ میلی آمپرساعت ذکر کرده است.

برای یادآوری، اوپو K12 و K12x که در اوایل سال جاری در چین عرضه شدند، به عنوان OnePlus Nord CE 4 و Nord CE 4 Lite در سطح جهانی معرفی شدند. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا نسخه تغییر نام یافته K12 Plus برای بازار جهانی وجود خواهد داشت یا خیر.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل