نماد سایت موبایلستان

گوشی تاشو سه لایه سامسونگ در راه است

گوشی تاشو سه لایه سامسونگ در راه است

سامسونگ در حال آماده شدن برای گسترش خط تولید محصولات تاشو با یک گوشی هوشمند تاشو سه لایه جدید است که احتمالاً در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد. با این حال، تصمیم نهایی بر عهده بخش Mobile eXperience سامسونگ به رهبری TM Roh است.

در حال حاضر، میت XT هواوی تنها گوشی تاشو سه لایه موجود در بازار بوده که محدود به چین برنامه‌ریزی شد. اگر سامسونگ این مدل را در سطح جهانی عرضه کند، می‌تواند اولین مدل گوشی تاشو سه لایه موجود در سراسر جهان باشد. فرم فاکتور جدید از یک صفحه نمایش در سایز تبلت به یک تلفن جمع و جور تبدیل می‌شود و کاربرد همه کاره را برای سناریوهای مختلف فراهم می‌کند.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات وجود ندارد، اما پتنت‌های صنعتی مکانیسم‌های نوآورانه لولا و یکپارچه‌سازی حسگر را پیشنهاد می‌کنند که به دستگاهی اشاره می‌کند که برای موارد استفاده انعطاف‌پذیر طراحی شده است. بر اساس سوابق سامسونگ در گوشی‌های تاشو، سه لایه پریمیوم احتمالاً از آخرین پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ الیت نیز استفاده خواهد کرد.

برای کسانی که در مورد قابلیت‌های مالتی تسکینگ کنجکاو هستند، پیشرفت‌های کلیدی در اسنپدراگون ۸ الیت شامل افزایش ۴۰ درصدی عملکرد پردازنده گرافیکی و ۳۵ درصد افزایش در قابلیت ردیابی پرتو در مقایسه با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ گلکسی زد فولد ۶ موجود است. این بهبودها همراه با افزایش ۴۴ درصدی راندمان انرژی، چیپست را برای کارهای سخت مانند بازی و مالتی تسکینگ ایده آل می‌کند و از ارتقای عملکرد معقول برای سامسونگ سه گانه آینده اطمینان می‌دهد.

گوشی تاشو سه لایه سامسونگ در نزدیکی

این چیپست دارای یک NPU ارتقا یافته است (۴۵ درصد بهبود در قابلیت‌های هوش مصنوعی) که از ویژگی‌های پیچیده‌تر Galaxy AI برای گوشی سه‌گانه اطمینان می‌دهد. با این حال، گوشی سه لایه احتمالاً باید باریک‌تر از گلکسی زد فولد ۶ موجود باشد، بنابراین هیچ سنسور دوربین بزرگ‌تری در داخل آن انتظار نمی‌رود. خوانندگان باید انتظار داشته باشند که دوربینی مشابه دوربین گلکسی زد فولد موجود این شرکت داشته باشد. برای مرجع، سیستم دوربین Galaxy Z Fold 6 در زیر ذکر شده است:

در دیگر خبرها سامسونگ نسخه ویژه گوشی Galaxy Z Fold 6 را با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی، نمایشگر بزرگ‌تر و طراحی باریک‌تر در کره جنوبی رونمایی کرد. درباره قیمت، مشخصات و در دسترس بودن آن بیشتر بدانید.

سامسونگ به طور رسمی نسخه ویژه گلکسی زد فولد ۶ را در کره جنوبی معرفی کرد. این نسخه ارتقا یافته گلکسی زد فولد ۶ دارای چندین ارتقاء از جمله نمایشگرهای بزرگ‌تر، دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و طراحی باریک‌تر و سبک‌تر است.

سامسونگ Galaxy Z Fold 6 Special Edition در یک پیکربندی با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۱,۷۰,۳۱۸ روپیه در دسترس است. این مدل در رنگ سیاه عرضه می‌شود و از ۲۵ اکتبر از طریق وب سایت سامسونگ و سایر پلتفرم‌های آنلاین در کره جنوبی برای خرید در دسترس خواهد بود. با خرید این دستگاه، پیشنهادات ویژه برای سایر محصولات سامسونگ مانند Galaxy Ring، Galaxy Watch Ultra، Galaxy Buds 3 Pro و Galaxy Tab S10 Ultra دریافت می‌کنید. در حال حاضر، نسخه ویژه انحصاری کره جنوبی است و هیچ اطلاعاتی در مورد در دسترس بودن جهانی ندارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

خروج از نسخه موبایل