موبایلستان

گوشی جدید HMD با طراحی شبیه لومیا نوکیا در راه است

HMD اخیراً گوشی‌های هوشمند Crest و Crest Max را در هند عرضه کرده است و همچنین در حال کار بر روی گوشی‌های هوشمند دیگری مانند تلفن HMD Barbie است. علاوه بر آن، مشاور @smashx_60 در X (توئیتر سابق) جزئیاتی را در مورد گوشی هوشمند دیگری به نام HMD Hyper فاش کرده است و بنابراین باید منتظر رونمایی گوشی جدید HMD باشیم.

از نظر ظاهری، این گوشی هوشمند کاملاً شبیه به HMD Skyline الهام گرفته از نوکیا لومیا است که ماه گذشته معرفی شد. این صفحه نمایش تخت با حاشیه‌های بزرگ و کناره‌های منحنی دارد. صفحه نمایش از یک پنل OLED استفاده می‌کند که وضوح FHD+ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. در بخش فنی، پردازنده اسنپدراگون ۶ نسل ۱ به همراه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد. همچنین گفته می‌شود که برای افزایش فضای ذخیره‌سازی دارای یک اسلات کارت MicroSD است.

در بخش دوربین، گفته می‌شود که این دستگاه دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال است که با یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی همراه می‌شود. منبع اطلاعات همچنین ادعا می‌کند که دستگاه دارای یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری FHD با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه است. دوربین اصلی امکان فیلمبرداری تا ۴K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را فراهم می‌کند. همچنین گفته می‌شود که دارای باتری ۴۷۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع ۳۳ واتی است.

گوشی جدید HMD در راه است

گوشی جدید HMD با طراحی شبیه لومیا نوکیا در راه است

با توجه به این جزئیات، HMD Hyper احتمالا نسخه‌ای از HMD Skyline خواهد بود که دارای نمایشگر اولد ۱۴۴ هرتزی، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و لنز تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی است. HMD Skyline همچنین دارای یک چیپ کمی قدرتمندتر Snapdragon 7s Gen 2 است. تاریخ عرضه HMD Hyper هنوز مشخص نیست.

در دیگر خبرها HMD از گوشی HMD اسکای لاین، قدرتمندترین گوشی با برند شخصی رونمایی کرد. طراحی آن شبیه نوکیا N9 است و این شرکت Gen 2 را قابلیت تعمیر می‌نامد و شما را قادر می‌سازد صفحه‌نمایش ترک خورده یا باتری خراب را در کمتر از ۱۰ دقیقه تعویض کنید.

Skyline دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی OLED با وضوح Full HD+ و نرخ نوسازی تا ۱۴۴ هرتز است. دستگاه شامل دوربین جلو ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار در یک حفره وسط است. یک چیپست Snapdragon 7s Gen 2 داخل آن قرار دارد و HMD گوشی را به ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز کرده است. همچنین یک اسلات برای کارت micro SD برای ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره اضافی وجود دارد.

در عقب اسکای لاین دارای سیستم دوربین سه گانه بوده که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با OIS، دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۴ برابری می‌شود. HMD فناوری هوش مصنوعی را با AI Capture Fusion خود پذیرفته است که جزئیات را در عکس‌های گرفته شده با آن به حداکثر می‌رساند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل