نماد سایت موبایلستان

گوشی ریلمی GT 7 Pro با مشخصات بزرگ در راه است

گوشی ریلمی GT 7 Pro با مشخصات بزرگ در راه است

ریلمی قرار است گوشی هوشمند ریلمی GT 7 Pro خود را در ۴ نوامبر رونمایی کند. این شرکت همچنین عرضه جهانی را در اواخر ماه تایید کرده و احتمالاً آن را به اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸ الیت در بسیاری از بازارها تبدیل می‌کند.

اگرچه Realme به تدریج جزئیات گوشی را از طریق تیزر فاش می‌کند، مشخصات کلیدی آن هنوز در دست نیست. با این حال، افشای اطلاعات اخیر در X  توسط Arsène Lupine، منبع خبر، حواستان را به چیزی که باید انتظار داشت، ریخته است. طبق اطلاعات فاش شده، GT 7 Pro دارای صفحه نمایش بزرگ ۶.۷۸ اینچی AMOLED با وضوح بالای ۲۷۸۰ در ۱۲۶۴ پیکسل است.

همچنین شایعه شده که نمایشگر دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی برای تجربه کاربری پاسخگو، در کنار تراکم پیکسلی ۴۵۰ppi و حداکثر روشنایی چشمگیر ۶۰۰۰ نیت است. در بخش فنی، GT 7 Pro پیشتر تایید شده که دارای چیپ Snapdragon 8 Elite است. چیپ بر روی پردازنده ۳ نانومتری نسل دوم TSMC ساخته شده و پردازنده‌های مرکزی سفارشی Qualcomm Oryon را با حداکثر فرکانس ۴.۳۲ گیگاهرتز به ارمغان می‌آورد. ریلمی این تراشه را با ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 4.0 همراه خواهد کرد.

اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که GT 7 Pro دارای یک سیستم دوربین سه گانه در عقب است. طبق شایعات، سنسور اصلی یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض با دیافراگم f/1.88 است. این دوربین با یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ثانویه، احتمالاً یک لنز تله فوتو، و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 که می‌تواند به عنوان یک لنز فوق عریض اختصاصی عمل کند، همراه می‌شود. برای سلفی و تماس های ویدیویی، یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.45 نیز تدارک دیده شد.

گوشی ریلمی GT 7 Pro در نزدیکی

انرژی این دستگاه یک باتری سنگین ۶۵۰۰ میلی آمپرساعتی خواهد بود که از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این گزارش همچنین حاکی از آن است که GT 7 Pro اندروید ۱۵ را با رابط کاربری سفارشی Realme 6 در بالا اجرا خواهد کرد. باقی مشخصات این گوشی شامل پورت USB-C، اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر، GPS، پشتیبانی از دو سیم کارت و اتصال ۵G خواهد بود.

در دیگر خبرها ریلمی پیشتر از جدیدترین گوشی هوشمند میان رده ۵G خود در هند با نام ریلمی P1 Speed ​​۵G رونمایی کرده است و به وعده خود مبنی بر معرفی یک مدل جدید رقابتی به بازار عمل کرده است. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش خیره کننده ۶.۶۷ اینچی Full HD+ امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بوده که تجربه بصری روان و همه جانبه‌ای را تضمین می‌کند. صفحه نمایش می‌تواند به حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت برسد که آن را برای استفاده حتی در زیر نور شدید خورشید عالی می‌کند.

این صفحه نمایش همچنین دارای محافظ شیشه پاندا بوده و دارای فناوری لمس هوشمند آب باران است که دقت لمس را حتی در شرایط مرطوب افزایش می‌دهد. Realme P1 Speed ​​۵G بر روی چیپ مدیاتک Dimensity 7300 Energy، یک پردازنده قدرتمند هشت هسته‌ای، اجرا می‌شود. هم برای کارایی و هم برای سرعت طراحی شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل