نماد سایت موبایلستان

گوشی سامسونگ Galaxy A56 در سایت IMEI رویت شد

گوشی سامسونگ Galaxy A56 در سایت IMEI رویت شد

سامسونگ گلکسی A55 را با چیپست Exynos 1480 و دوربین سه گانه عقب در اوایل سال جاری عرضه کرد. اکنون گفته می‌شود که سامسونگ Galaxy A56 به عنوان جانشین در دست ساخت است.

سامسونگ هنوز وجود آن را تایید نکرده، اما پیش از آن، گوشی معرفی نشده سری گلکسی A در پایگاه داده IMEI دیده شد. این می‌تواند بر روی چیپست جدید اگزینوس ۱۵۸۰ سامسونگ اجرا شود. پیش‌بینی شده که عملکرد قابل‌توجهی نسبت به مدل قبلی خود داشته باشد. طبق گزارش Smartprix، گوشی Galaxy A56 با شماره مدل SM-A566B/DS در پایگاه داده IMEI ظاهر شد. قابل ذکر است که گلکسی A55 با شماره مدل SM-A556B/DS مرتبط است.

گلکسی A55 با چیپست داخلی اگزینوس ۱۴۸۰ سامسونگ در ماه مارس امسال عرضه شد. بر این اساس، رسانه پیشنهاد می‌کند که چیپست Exynos 1580 با گلکسی A56 آینده معرفی شود. این چیپست میان رده با اسم رمز “سانتا” می‌تواند به اندازه تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ قدرتمند باشد. چیپ می‌تواند از معماری CPU سه خوشه‌ای استفاده کند و ارتقاء عملکرد قابل توجهی را نسبت به Exynos 1480 به ارمغان بیاورد.

اگزینوس ۱۵۸۰ اخیرا بر روی پلتفرم Geekbench با شماره مدل S5E8855 مشاهده شد. دارای هسته‌های اصلی CPU با فرکانس ۲.۹۱ گیگاهرتز، سه هسته با فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز و چهار هسته با فرکانس ۱.۹۵ گیگاهرتزست. این چیپست در تست تک هسته‌ای ۱۰۴۶ امتیاز و برای تست چند هسته‌ای ۳۶۷۸ امتیاز کسب کرد.

سامسونگ Galaxy A56 در نزدیکی رونمایی

انتظار داریم گلکسی A56 مانند گلکسی A55 5G در سه ماهه اول سال آینده، احتمالاً در ماه مارس، رونمایی شود. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی گلکسی A55 5G قیمتی معادل ۳۹۹۹۹ روپیه دارد. نسخه‌های ۸ گیگ رم+ ۲۵۶ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت بیش از ۴۲۹۹۹ و ۴۵۹۹۹ روپیه قیمت دارد.

محصول اخیر سامسونگ با صفحه نمایش ۶.۶ اینچی فول اچ دی پلاس (۱۰۸۰×۲۴۰۸ پیکسل) AMOLED همراه شد. این دستگاه دارای یک واحد دوربین سه گانه عقب بوده که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور سوم ۲ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی آن نیز ۳۲ مگاپیکسل است.

سامسونگ یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی در گلکسی A55 5G تعبیه کرده و دارای استاندارد IP67 مقاوم در برابر آب و گرد و غبار هم است.

در دیگر خبرها در یک تحول بزرگ برای بازار گوشی‌های هوشمند هند، کمیسیون رقابت هند (CCI) برندهای پیشرو گوشی‌های هوشمند مانند برند سامسونگ و شیائومی را به تبانی با غول‌های تجارت الکترونیک آمازون و فلیپ کارت متهم کرده است. این اتهامات حول محور عرضه محصولات انحصاری و اقدامات ناعادلانه است که قوانین ضد تراست را نقض می‌کند.

بر اساس گزارش‌های نظارتی به دست آمده توسط رویترز، بررسی‌های CCI نشان می‌دهد که آمازون و فلیپ‌کارت فروشندگان خاصی را در اولویت قرار داده‌اند، تخفیف‌های عمیق ارائه می‌دهند و در راه‌اندازی تلفن‌های «انحصاری» با شرکت‌هایی مانند سامسونگ، شیائومی، موتورولا، ریلمی، وان پلاس (آمازون)، ویوو، و لنوو (Flipkart). گفته می‌شود که این شیوه‌ها باعث سرکوب رقابت و آسیب رساندن به سایر مشاغل محکوم شدند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

خروج از نسخه موبایل