نماد سایت موبایلستان

گوشی موتو G85 موتورولا تاییدیه TENAA گرفت

گوشی موتو G85 موتورولا تاییدیه TENAA گرفت

گوشی موتو  G85 آینده موتورولا پیشتر چندین گواهی دریافت کرد. قابل ذکر بوده که گواهی Hi-Res Audio چهار شماره مدل XT2427-1، XT2427-2، XT2427-3 و XT2427-4 که ​​مربوط به بازارهای مختلف بوده را آشکار می‌کند.

 اکنون پلتفرم‌های گواهی TENAA (چین) و BIS (هند) نسخه‌های چینی (XT2427-4) و هندی (XT2427-3) Moto G85 را تأیید کرده‌اند که نشان می‌دهد رونمایی شدن آن زمان زیادی طول نخواهد کشید. در حالی که لیست BIS جزئیات قابل توجهی را فاش نمی‌کند، لیست TENAA مشخصات کلیدی دستگاه را کشف کرده است.

طبق لیست TENAA، موتو G85 دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی OLED با وضوح +FHD بوده و رندرهای فاش شده از دستگاه نشان می‌دهد که صفحه نمایش خمیده خواهد داشت. تصاویر همچنین نشان داده که حداقل در سه رنگ مانند مشکی، سبز و آبی در دسترس خواهد بود. TENAA بیان می‌کند که یک پردازنده هشت هسته‌ای ۲.۳ گیگاهرتز قدرت دستگاه را دربرمی‌گیرد.

با این حال، لیست Geekbench که پیشتر دیده شده بود نشان داد که ممکن است با چیپست آینده اسنپدراگون ۴ نسل ۳ عرضه شود. در چین، آن را در چندین گزینه رم، از جمله ۸ گیگابایت، ۱۲ گیگابایت، ۱۶ گیگابایت و ۱۸ گیگابایت، در کنار انواع حافظه‌های ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت عرضه خواهد کرد. با این حال، همه این مدل‌ها ممکن است در زمان عرضه در دسترس نباشند.

گوشی موتو G85 در نزدیکی

گواهی TENAA نشان می‌دهد که دستگاه می‌تواند به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی مجهز شود. با این حال، اطلاعاتی در مورد قابلیت شارژ سریع آن وجود ندارد. سیستم دوربین شامل یک حسگر ۳۲ مگاپیکسلی جلو و یک سیستم دوربین دوگانه در عقب با یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه ۸ مگاپیکسلی است. همچنین دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود.

ابعاد Moto G85 بیش از  ۱۶۱.۹ در ۷۳ در ۷.۵ میلیمتری و وزن آن ۱۷۱ گرم است. با این حال، تصاویر رسمی گوشی هنوز در لیست TENAA موجود نیست.

در دیگر خبرها موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید سری G به زودی در بازار است. ما گزارش های مربوط به موتورولا Moto جی ۸۵ آینده این شرکت را پوشش دادیم. اکنون، یک گزارش تازه، نگاهی مناسب به گزینه‌های طراحی و رنگ آن به ما ارائه کرده است.

همین هفته گذشته، Moto G85 در رندرهای لو رفته با صفحه نمایش خمیده و سیستم دوربین دوگانه در عقب مشاهده شد. قبل از آن، این گوشی هوشمند حتی در پلتفرم GeekBench نیز رویت شد. G85 جدید در دو گزینه رنگی نیز قابل مشاهده که شامل گزینه‌های خاکستری و سبز می‌شود. این گزینه سبز رنگی روشن با روکش چرم گیاهی در عقب دارد.

رندرهای قبلی که به صورت آنلاین ظاهر شدند، یک نوع چرم گیاهی دیگر را به نمایش گذاشتند اما با یک مدل رنگ آبی. در بخش سخت افزاری، انتظار می‌رود که Moto G85 به تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۳ مجهز شود که با ۸ گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Adreno 619 همراه می‌شود. در حالی که شایعات ادعا می‌کنند که Moto G85 با Dolby Atmos عرضه می شود، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون را حذف خواهد کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل