موبایلستان

گوشی نوبیا Focus 2 Ultra 5G در راه است

ZTE در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند اقتصادی جدید با نام نوبیا Focus 2 Ultra 5G است. این گوشی توسط Gizmochina در پایگاه داده IMEI مشاهده شده که نشان می‌دهد ZTE سخت در تلاش است تا بزودی این مدل را وارد بازار کند. پس از عرضه نوبیا Focus 5G در چند ماه پیش، این شرکت اکنون قصد دارد با Focus 2 Ultra 5G محصول جدیدی نمایش دهد.

ZTE در تلاش است تا حضور خود را در رده گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه تقویت کند. Focus 2 Ultra 5G آینده در پایگاه داده IMEI ظاهر شده است، جایی که با شماره مدل «Z2463N» فهرست شد. در حالی که مشخصات کامل این گوشی جدید هنوز مشخص نیست، ZTE احتمالاً قصد دارد مدل قبلی نوبیا Focus را بهبود بخشد.

تاریخ دقیق عرضه و جزئیات مربوط به ویژگی‌های گوشی هنوز در دسترس نیست. با این حال، بسیاری انتظار دارند Focus 2 Ultra 5G کمی پیشرفته‌تر از Focus 5G باشد که قبلاً منتشر شده بود. در واقع، قبلاً اطلاعاتی در مورد Focus 2 5G به بیرون درز کرده بود و اکنون به نظر می‌رسد که این مدل جدید با مشخصات حتی بهتری عرضه خواهد شد.

نوبیا Focus 2 Ultra 5G در نزدیکی

گوشی نوبیا Focus 2 Ultra 5G در راه است

برای توضیح بیشتر، نوبیا Focus 5G قبلی دارای صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بود. این دستگاه بر روی چیپست Unisoc T760 کار می‌کرد و آن را به یک رقیب قدرتمند در بخش اقتصادی تبدیل می‌کرد. طرفداران اکنون مشتاق هستند ببینند Focus 2 Ultra 5G چه پیشرفت‌هایی را به همراه خواهد داشت.

اگرچه تاریخ عرضه تایید نشده، اما انتظار می‌رود بزودی اطلاعات بیشتری در مورد نوبیا Focus 2 Ultra 5G منتشر شود. این گوشی هوشمند جدید احتمالاً توجه زیادی را در بازار سطح پایه به خود جلب خواهد کرد و بسیاری از افراد هیجان زده هستند که ببینند چگونه با سایر گوشی‌های هم رنج قیمت مقایسه می‌شود.

در دیگر خبرها اخیراً تصویری از یک گوشی هوشمند درون یک قاب محافظ روی Weibo منتشر شده که کاربران اینترنت در ابتدا حدس می‌زدند که هوآوی Mate 70 باشد.با این حال، افشاگر ویبو Digital Chat Station اکنون با استناد عناصر طراحی آن ادعا می‌کند که گوشی مورد بحث در واقع نوبیا Z70 Ultra است. او به دکمه قرمز رنگ پاور و دکمه دیگری اشاره کرد که به طور مشابه با دکمه عکس‌برداری سری آیفون ۱۶ قرار گرفته که از آن به عنوان یک دکمه عکس یاد کرد. این کلید در واقع دوربین‌ها را در دسترس‌تر می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل