موبایلستان

گوشی هوآوی nova Flip در Geekbench رویت شد

یک دستگاه هوآوی با کد مدل PSD-AL00 و گمان می‌رود هوآوی nova Flip باشد، در Geekbench ظاهر شده است. ما چند لیست از دستگاه داریم و دستگاهی که بهترین نتایج را دارد به ترتیب در تست‌های تک و چند هسته‌ای Geekbench امتیاز ۱۰۰۰ و ۲۴۱۹ امتیاز دارد.

این دستگاه دارای ۱۲ گیگابایت رم داخلی با پردازنده هشت هسته‌ای در فرمان است و اندروید ۱۲ را اجرا می‌کند. همین دستگاه روی ۳C با پشتیبانی از شارژ ۶۶ وات مشاهده شد و گفته می‌شود که بخشی از سری نوا ۱۳ است. هواوی نوا فلیپ در تاریخ ۵ آگوست در چین رونمایی خواهد شد. هوآوی لیست مشخصات nova Flip را توضیح نداده است، اما مشخصات و تصاویر آن هفته گذشته منتشر شد، بنابراین ما بدانیم چه چیزی ارائه می‌شود.

نوا فلیپ از تراشه‌های سری Kirin 9000 قدرت می‌گیرد و دارای ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۱ ترابایت حافظه داخلی است. صفحه نمایش تاشو ۶.۹۴ اینچی آن از نوع LTPO OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود، در حالی که صفحه نمایش پوششی از یک پنل OLED معمولی ۶۰ هرتزی با سایز مورب ۲.۱۴ اینچی استفاده می‌کند.

این گوشی دارای باتری ۴۴۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۶۶ واتی است و از سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی (سنسور RYYB 1/1.56 اینچی با دیافراگم f/1.9)، ۸ مگاپیکسل فوق عریض و سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. با توجه به اینکه تنها دو روز مانده به عرضه، انتظار کمی برای دانستن همه چیز در مورد ویژگی‌ها، قیمت و در دسترس بودن هوآوی nova Flip وجود دارد.

هوآوی nova Flip در نزدیکی

گوشی هوآوی nova Flip در Geekbench رویت شد

در دیگر خبرها هوآوی در حال گسترش سری ایربادز FreeBuds خود با معرفی ایربادز FreeBuds 6i است که اکنون برای پیش فروش در چین در دسترس قرار گرفت. اگرچه قیمت نهایی هنوز اعلام نشده، این شرکت ۱۰۰ یوان (۱۵ دلار) تخفیف در دوره پیش فروش ارائه می‌دهد که از ۲۹ جولای تا ۶ آگوست ۲۰۲۴ ادامه دارد.

در مورد مشخصات، FreeBuds 6i در سه رنگ آشنا عرضه می‌شود: بنفش استریمر، سفید آسمانی و مشکی شب. به نظر می‌رسد تمرکز بر روی بهبود حذف نویز باشد، به طوری که هوآوی ادعا می‌کند که نسبت به نسل قبلی بهبود ۱۰۰ درصدی داشته است. این به معنای حداکثر عمق کاهش نویز ۲۷ دسی بل بوده که آن را در راستای عرضه‌های پرچمدار فعلی قرار می‌دهد.

هدفون‌ این هدف را از طریق ترکیبی از الگوریتم‌های کاهش نویز تطبیقی ​​که در چند ثانیه تنظیم می‌شوند، یک «حفره صداگیر رزونانس» که برای هدف‌گیری صدای انسان طراحی شده است و کاهش نویز هوش مصنوعی سه‌گانه میکروفون به دست می‌آورند. هواوی می‌گوید این هدفون دارای گواهینامه کاهش نویز هدست بی‌سیم A+CAIA است.

کیفیت صدا از یک درایور دینامیک چهار آهنربایی ۱۱ میلیمتری برخوردار است و هوآوی جلوه‌های صوتی سفارشی اکولایزر ۱۰ بانده را برای شخصی‌سازی کاربر تبلیغ می‌کند. این هدفون همچنین از کاهش نویز هوش مصنوعی سه میکروفون برای تماس‌ها پشتیبانی می‌کنند و آنها را به گزینه‌ای بالقوه برای افرادی که در محیط‌های پر سر و صدا کار می‌کنند تبدیل می‌سازد. از نظر طراحی، FreeBuds 6i در مقایسه با مدل‌های قبلی شاهد کاهش ۶ درصدی حجم قسمت داخل گوش است.

هوآوی nova Flip بزودی راهی بازار چین خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

خروج از نسخه موبایل