نماد سایت موبایلستان

گوشی وان پلاس ۱۳ دارای نسخه ۲۴ گیگ رم هم است

گوشی وان پلاس 13 دارای نسخه 24 گیگ رم هم است

وان پلاس هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی می‌کند و برای سال ۲۰۲۴ نیز چنین است. بزودی گوشی وان پلاس ۱۳ رونمایی خواهد شد و اکنون جزئیات جدیدی دردسترس قرار گرفت.

ماه آینده، ویوو و اوپو اولین برندهایی هستند که گوشی های پرچمدار جدیدی را در چین عرضه می کنند. انتظار رفته این برندها از سری X200 با قدرت Dimensity 9400 و سری Find X8 رونمایی کنند. در اواخر همان ماه، احتمالاً در هفته چهارم، انتظار می‌رود شیائومی کاورهایی را از شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو به عنوان اولین گوشی پرچمدار جهان با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ دریافت کند. حدس زده می شود که وان پلاس ۱۳ نیز تا پایان اکتبر رونمایی شود. یک نشت جدید، با حسن نیت ارائه شده توسط مشاور دیجیتال چت ایستگاه، وان پلاس ۱۳ دارای یک نوع رم ۲۴ گیگابایتی خواهد بود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، وان پلاس در استفاده از حافظه فوق‌العاده حرف اول را زده و وان پلاس ۱۳ تنها پرچمدار جدید در سری اولیه است که دارای ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5X خواهد بود. این نشان می‌دهد که سایر پرچم‌داران مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۴، مانند شیائومی ۱۵ پرو، آیکیو ۱۳ و آنر مجیک ۷ پرو ممکن است نسخه رم ۲۴G نداشته باشند.

DCS معتقد است که نسخه ۲۴ گیگابایتی وان پلاس ۱۳ با قیمت گرانی عرضه خواهد شد. اخبار مربوط به نوع رم ۲۴ گیگابایتی OnePlus 13 تعجب آور نیست، زیرا OnePlus 12 که در دسامبر ۲۰۲۳ معرفی شد، در نسخه ۲۴ گیگابایت رم+ ۱ ترابایت حافظه داخلی با قیمت ۵۷۹۹ یوان (۸۲۰ دلار) در دسترس قرار گرفت. OnePlus 13 که انتظار می‌رود چندین ارتقاء داشته باشد، از جمله اسنپدراگون ۸ نسل ۴، می‌تواند قیمتی بین ۶۰۰۰ یوان تا ۶۵۰۰ یوان برای نوع رم ۲۴ گیگابایتی داشته باشد.

گوشی وان پلاس ۱۳ در نزدیکی رونمایی

گزارش‌ها حاکی از آن بوده که OnePlus 13 دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی اولد BT LTPO BOE X2 با طراحی چهار میکرو خمیده است که وضوح خیره کننده ۲K (3168 x 1440p) و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر صفحه نمایش برای باز کردن قفل بدون نقص است.

دوربین سلفی دارای سنسور ۳۲ مگاپیکسلی بوده، در حالی که سیستم دوربین عقب شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-808 با OIS، یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی LYT-600 فوق عریض و یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی LYT-600 می‌شود. لنز تله فوتو پریسکوپ با قدرت زوم ۳ برابری هم موجود است. علاوه بر این، دستگاه از بهینه‌سازی هاسلبلاد برای عکاسی برتر بهره می‌برد.

وان پلاس ۱۳ قرار است به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ مجهز شود که با ۱۶ گیگابایت / ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5x و حداکثر ۱ ترابایت حافظه UFS 4.0 همراهی می‌شود. باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی در آن قرار دارد که از شارژ سیمی ۱۰۰ واتی و شارژ بی سیم ۵۰ واتی پشتیبانی دارد. برای بازار چین، دستگاه ColorOS 15 مبتنی بر اندروید ۱۵ را اجرا خواهد کرد. کاربران همچنین می‌توانند انتظار تجربه لمسی بهبودیافته با موتور لمسی ۰۹۱۶ Turbo را داشته باشند. چندین گزارش ادعا کرده‌اند که وان پلاس ۱۳ همچنین دارای طراحی عقبی تجدید شده و دارای استاندارد IP68/69 برای دوام و مقاومت در برابر آب است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

خروج از نسخه موبایل