نماد سایت موبایلستان

گوشی وان پلاس ۱۳ متحول می شود

گوشی وان پلاس 13 متحول می شود

گوشی وان پلاس ۱۳ در راه است و تغییر جدیدی در شارژ بی سیم ایجاد می‌کند. در حالی که آهنرباهای داخلی ندارد، اما با کیس مغناطیسی که روی شارژرهای بی سیم مغناطیسی می‌چسبند، کار می‌کند. این رویکرد نوآورانه روشی انعطاف‌پذیر و راحت برای شارژ OnePlus 13 شما ارائه می‌دهد.

این خبر در مورد شارژ بی سیم مغناطیسی OnePlus 13 توسط یکی از مدیران وان پلاس در Weibo منتشر شده است. اما از آنجایی که پست اصلی به زبان چینی بود، ما به ترجمه ماشینی متکی هستیم. توجه به این نکته مهم است که ترجمه‌های ماشینی گاهی اوقات می‌توانند نادرست باشند. بنابراین، این اطلاعات را شایعه بدانید.

این احتمال وجود دارد که خود وان پلاس ۱۳ دارای آهنرباهای لازم برای شارژ بی سیم مغناطیسی باشد. در غیر این صورت، OnePlus احتمالاً کیس‌هایی را ارائه می‌دهد که می‌توانند گوشی شما را به یک دستگاه سازگار با MagSafe تبدیل کنند. این رویکرد مانند چیزی است که بسیاری از سازندگان قاب در حال حاضر برای گوشی‌های مختلف ارائه می‌دهند.

مدیر اجرایی OnePlus همچنین تأیید کرده است که این گوشی پرچمدار با قاب‌های طراحی دانه چوب عرضه می‌شود. با این حال، عبارت نشان می‌دهد که این موارد از چوب واقعی نیستند. در مقابل، به سادگی ظاهر را تقلید می‌کند. وان پلاس ۱۳ قرار است اواخر این ماه با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۴ و مقدار زیادی رم عرضه شود. همچنین گفته می‌شود که این گوشی هوشمند آینده دارای سیستم دوربین ارتقا یافته است.

گوشی وان پلاس ۱۳ قوی تر از همیشه

از سوی دیگر، تایید شده که سری اوپو Find X8 دارای شارژ بی سیم مغناطیسی مناسب است. مقامات حتی لوازم جانبی مغناطیسی اوپو را که با آیفون اپل کار می‌کردند به نمایش گذاشتند. این بدان معناست که لوازم جانبی با یکدیگر سازگار خواهند بود و محصولات MagSafe روی گوشی‌های اوپو کار می‌کنند. مشخص نیست که آیا همین امر در مورد OnePlus 13 نیز صدق خواهد کرد یا خیر.

اما باز هم، وان پلاس و Oppo برندهای خواهر هستند. بنابراین، همانطور که پرچمداران آتی Oppo در حال استفاده از MagSafe مناسب هستند، پرچمدار آینده OnePlus نیز می‌تواند.

در دیگر خبرها برند چینی OnePlus رسما از نسخه سبز رنگ هدفون وان پلاس بادز ۳ رونمایی کرد. این هدفون پیشتر در کنار گوشی هوشمند OnePlus 12R رونمایی شد. در زمان عرضه، Buds 3 تنها در رنگ‌های مشکی و آبی عرضه شد، اما مشتریان اکنون می‌توانند این هدفون را با رنگ جدید خریداری کنند.

Buds 3 اکنون در رنگ سبز نیز عرضه می‌شود. برای خرید از طریق آمازون با قیمت ۴۴۹۹ روپیه در دسترس است. این نوع جدید دارای مشخصات مشابه با نسخه‌های قبلی است. این هدفون به ووفر ۱۰.۴ میلی‌متری و توییتر ۶ میلیمتری مجهز شده‌اند. پاسخ فرکانسی فوق عریض ۱۵ هرتز تا ۴۰ کیلوهرتز را ارائه می‌دهد. هنگامی که صحبت از حذف نویز می‌شود، حذف نویز فعال تا ۴۹ دسی‌بل را ارائه می‌دهد. شنوندگان می‌توانند بین دو سطح مختلف ANC سوئیچ کنند که ۲۰dB و ۱۰dB حذف نویز را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، دارای پشتیبانی از صدای LHDC 5.0 Hi-Res، کنترل‌های لمسی و بدنه با استاندارد IP55 است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل