نماد سایت موبایلستان

گوشی ویوو X200 اولترا دارای چیپ پرچمدار کوالکام است

گوشی ویوو X200 اولترا دارای چیپ پرچمدار کوالکام است

انتظار می‌رود سری X200 ویوو در ۱۴ اکتبر طی رویداد چین به طور رسمی رونمایی شود. ما پیشتر در ماه‌های اخیر چیزهای زیادی در مورد مدل‌های ویوو X200 و ویوو X200 Pro شنیده‌ایم و افشای جدیدی که از چین منتشر شده، جزئیات پردازنده و دوربین ویوو X200 اولترا را روشن کرده است. گفته می‌شود که مدل Ultra روی چیپ معرفی‌نشده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ اجرا می‌شود. این می‌تواند دارای یک دوربین چهارگانه عقب باشد که شامل یک لنز پریسکوپ ۲۰۰ مگاپیکسلی باشد.

در پستی در پلتفرم رسانه اجتماعی چینی Weibo، مشاور دیجیتال چت استیشن اعلام کرد که X200 Ultra بر روی چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۴ اجرا خواهد شد. در مقابل، X200 و ویوو X200 Pro با چیپ مدیاتک Dimensity 9400  عرضه خواهند شد. X200 Ultra همچنین دارای یک دوربین چهارگانه عقب متشکل از سه سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است. این یک ارتقاء نسبت به سیستم دوربین عقب سه گانه X100 Ultra است. همانند مدل قبلی، گوشی آینده دارای لنز پریسکوپ ۲۰۰ مگاپیکسلی بوده و گفته می‌شود دوربین اصلی دارای دیافراگم بزرگ ثابت است.

در یک پست جداگانه، افشاگر جزئیات باتری X200، X200 Pro و X200 Ultra را آشکار می‌کند. گفته می شود ویوو X200 پرو دارای باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی است، در حالی که ویوو X200 می‌تواند دارای باتری ۵۸۰۰ میلی آمپرساعتی باشد.

گوشی ویوو X200 اولترا در راه است

گفته شده سری X200 در تاریخ ۱۴ اکتبر در چین به طور رسمی عرضه می‌شود. ویوو X100 Ultra را در ماه می با قیمت ۶۴۹۹ یوان  برای نوع حافظه رم ۱۲ گیگ و ۲۵۶ گیگابایتی در چین عرضه کرد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی ۲K (1440 در ۳۲۰۰ پیکسل) E7 LTPO امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این دستگاه دارای تراشه Snapdragon 8 Gen 3 به همراه ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X است. دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی دارد. یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۸۰ واتی و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی را در خود جای داده است.

در دیگر خبرها ویوو در حال آماده شدن برای گسترش سری گوشی V خود در هند با ویوو V40e جدید است. انتظار داریم که ویوو V40e با پیروی از مدل‌های قبلی خود، V40 و V40 Pro، تا پایان سپتامبر عرضه شود. قبل از رونمایی، MySmartPrice جزئیات کلیدی دستگاه را به اشتراک گذاشت.

بر اساس این گزارش، V40e با گزینه رنگ «رویال برنز» عرضه خواهد شد. یکی از ویژگی‌های برجسته V40e طراحی بسیار باریک منحنی سه بعدی آن است. این طراحی باریک با صفحه نمایش OLED با حداکثر روشنایی ۴۵۰۰ نیت ترکیب می‌شود. V40e با وجود طراحی باریک، عمر باتری را به خطر نمی‌اندازد، باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ فلش ۸۰ واتی دارد.

در بخش فنی، شایعه شده که V40e از پردازنده مدیاتک Dimensity 7300  همراه با ۸ گیگابایت رم استفاده می‌کند. این ترکیب باید عملکرد کافی برای کارهای روزمره و بازی‌های سبک ارائه دهد. این دستگاه همچنین بر روی FunTouch OS 14 مبتنی بر اندروید ۱۴ اجرا خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل