نماد سایت موبایلستان

گوشی Galaxy M05 سامسونگ بزودی از راه می رسد

گوشی Galaxy M05 سامسونگ بزودی از راه می رسد

سامسونگ به تازگی گوشی هوشمند جدیدی از سری گلکسی اف را با نام سامسونگ Galaxy F14 5G معرفی کرده است. اکنون این شرکت می‌تواند بزودی دو گوشی هوشمند جدید را در هند راه‌اندازی کند که از فهرست آن در BIS مشخص است. اخیراً دو گوشی هوشمند جدید با شماره مدل SM-E055F/DS و SM-M055F/DS در BIS هند ظاهر شدند. به نظر رسیده یکی از آنها گوشی Galaxy M05 خواهد بود.

گمان می‌رود که این شماره مدل‌ها با گوشی‌های هوشمند گلکسی M05 و گلکسی F05 مرتبط باشد. طبق لیست، هر دو گوشی هوشمند از دو سیم کارت پشتیبانی خواهند کرد. این شماره مدل‌ها همچنین در گواهی Wi-Fi Alliance ظاهر شده‌اند. سامسونگ گلکسی M05 و F05 جانشین گوشی‌های هوشمند گلکسی F04 و گلکسی M04 می‌شوند که از قبل در بازار در محدوده مقرون به صرفه موجود هستند.

انتظار می‌رود جانشینان با چندین پیشرفت و افزایش قیمت نسبت به نسخه قبلی خود عرضه شوند. گوشی‌های هوشمند گلکسی M04 و گلکسی F04 با یک پنل ۶.۵ اینچی LCD با وضوح HD+ و چیپست مدیاتک Helio P35 عرضه شدند. هر دو گوشی هوشمند دارای سیستم دوربین دوگانه در عقب هستند که شامل دو حسگر ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی می‌شود.

این گوشی‌ها توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۵ واتی پشتیبانی می‌شوند.

گوشی Galaxy M05 در نزدیکی

در دیگر خبرها در چند سال گذشته، سامسونگ ویژگی‌های امنیتی مانند Knox و Secure Folder را به دستگاه‌های گلکسی معرفی کرده است. اکنون این شرکت دو ویژگی امنیتی جدید را در لیست معرفی کرده است: اشتراک‌گذاری خصوصی سریع و حفاظت از داده‌های پیشرفته ابری سامسونگ.

این یک “عملکرد اشتراک گذاری فایل با حفظ حریم خصوصی” داخلی است که به شما امکان می‌دهد داده‌های خود را با خیال راحت به اشتراک بگذارید. لازم نیست نگران این باشید که فایل‌هایتان به نحوی آنلاین یا برای کسی غیر از آنهایی که مدنظرتان است قابل مشاهده باشند.

با استفاده از این ویژگی اشتراک‌گذاری خصوصی، کاربران می‌توانند اطمینان حاصل کنند که فقط گیرندگان تعیین شده می‌توانند فایل‌هایی را که به اشتراک می‌گذارند باز کنند. کاربران همچنین می‌توانند مجوزها و تاریخ انقضا را برای داده‌ها تعیین کنند، بنابراین فقط برای مدت زمان محدودی قابل مشاهده است. علاوه بر همه اینها، کاربران می‌توانند بدون امکان اشتراک‌گذاری مجدد، دسترسی فقط خواندنی بدهند، دسترسی به داده‌ها را هر زمان که بخواهند لغو کنند، عکس‌برداری از صفحه را محدود کنند و ببینند گیرنده چه زمانی فایل را دریافت و باز کرده است.

این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد تا حداکثر ۲۰ فایل را به طور همزمان با حجم کل تا ۲۰۰ مگابایت به اشتراک بگذارد. به گفته این شرکت، آنها از فناوری رمزگذاری مبتنی بر بلاک‌چین برای این ویژگی استفاده می‌کنند. برای استفاده از این ویژگی، کاربران می‌توانند مراحل را دنبال کنند، فایل > اشتراک گذاری سریع > سه نقطه (گزینه های بیشتر) > اشتراک گذاری خصوصی را روشن کنید. پس از ارسال پیام، کاربران می‌توانند آنچه را که ارسال کرده‌اند بررسی کنند و تاریخ انقضا را تغییر دهند یا مجوزهای اشتراک گذاری را لغو کنند.

گوشی Galaxy M05 سامسونگ احتمالا بزودی رونمایی شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

خروج از نسخه موبایل