نماد سایت موبایلستان

گوشی HMD ریج پرو با نمایشگر ۱۲۰ هرتز در راه است

گوشی HMD ریج پرو با نمایشگر 120 هرتز در راه است

به نظر می رسد HMD در حال آماده شدن برای عرضه چندین دستگاه جدید است. هفته گذشته، گزارش‌های جداگانه‌ای نشان داد که HMD Skyline و HMD Atlas در دست ساخت هستند. اکنون، افشای اطلاعات جدید از HMD_MEME’S نشان می‌دهد که دستگاه دیگری به نام HMD ریج پرو نیز در این شرکت تحت توسعه است.

افشاگر صنعت رندر گوشی را به اشتراک گذاشت که دارای بدنه عقب ساده با سه حلقه دوربین و یک فلاش LED است. از نظر مشخصات، گفته می‌شود که Ridge Pro به یک پنل ۶.۶۴ اینچی IPS LCD با وضوح Full HD+، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۸۰۰ نیت مجهز شد.

بر اساس اطلاعات فاش شده، این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۴ نسل ۲ یعنی پردازنده اقتصادی کوالکام، قدرت می‌گیرد. این گوشی با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه قابل ارتقا از طریق microSD عرضه خواهد شد.

گفته می‌شود که سیستم دوربین Ridge Pro شامل یک سنسور سه‌گانه عقب با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. همچنین انتظار داریم دوربین سلفی نیز یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی باشد.

گوشی HMD ریج پرو در نزدیکی

علاوه بر این، افشاگر فاش می‌کند که این گوشی دارای باتری بزرگ ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی، پشتیبانی از اتصال ۵G، وای فای ۵، بلوتوث ۵.۱، NFC و جک هدفون ۳.۵ میلیمتری خواهد بود. همچنین دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش آب است که به دوام آن می‌افزاید. ظاهراً این دستگاه با سیستم عامل اندروید ۱۴ همراه بوده و در سه رنگ موکا، برفی و سبز یخچالی عرضه شود.

مهم است که توجه داشته باشید که این جزئیات بر اساس افشا است، و منبع، HMD_MEME’S، نسبتا جدید محسوب می‌شود. بنابراین عاقلانه است که این جزئیات را شایعه دانسته و تا رونمایی منتظر بمانیم.

HMD Global شرکتی فنلاندی است که در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند و تبلت فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۲۰۱۶ تاسیس شد و از آن زمان تاکنون به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در اروپا شناخته می‌شود.

HMD Global حق استفاده انحصاری از برند نوکیا را به مدت ۱۰ سال از مایکروسافت خریداری کرد و از آن زمان تاکنون گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های متعددی را با این برند به بازار عرضه کرده است.

علاوه بر گوشی‌های هوشمند، HMD Global تبلت‌هایی را نیز با برند نوکیا به بازار عرضه کرده است، مانند Nokia T20. هم HMD و هم نوکیا سابقه ای در تولید گوشی های با کیفیت و بادوام دارند. HMD Global تلاش می کند تا این میراث را با تمرکز بر ارائه گوشی های هوشمند قابل اعتماد و مقرون به صرفه در طیف قیمتی های مختلف، حفظ کند

در واقع HMD Global دارای مجوز استفاده از نام تجاری نوکیا برای تولید گوشی های هوشمند و تبلت است. بنابراین، در حالی که HMD Global از برند نوکیا برای به بازار عرضه محصولات خود استفاده می کند، اما این دو شرکت کاملاً یکسان نیستند.


بیشتر بخوانید

 

 

خروج از نسخه موبایل