موبایلستان

گوشی HMD Barbie یک مدل تاشو شبیه اسباب بازی است

پس از تایید HMD مبنی بر عرضه جهانی گوشی HMD Barbie در ۲۸ آگوست، مشخصات و رندرهای آن اکنون در گواهی TENAA چین منتشر شده است.

هنگامی که HMD برای اولین بار این گوشی را در اوایل سال جاری معرفی کرد، آنها به صراحت اعلام کردند که این گوشی به جای یک گوشی هوشمند، یک گوشی فلیپ کلاسیک خواهد بود و گواهی TENAA این را تایید می‌کند.

عکس‌های دستگاه واقعی یک ویژگی تلفن بدون الهام را نشان می‌دهد که به جای نوآوری، از شناسایی برند استفاده می‌کند. به نظر می‌رسد یک اسباب بازی بوده که به واقعیت رسید. همانطور که انتظار می‌رفت، مشخصات آن بسیار ضعیف است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۲.۸ اینچی TFT با وضوح ۲۴۰ در ۳۲۰ پیکسل است. گواهی همچنین به یک صفحه نمایش ثانویه اشاره می‌کند که حتی کوچک‌تر با اندازه ۱.۷۷ اینچ با وضوح ۱۲۸ در ۱۶۰ پیکسل است، اما ما نتوانستیم آن را در تصاویر ارائه شده توسط TENAA تشخیص دهیم.

این گوشی از یک چیپ تک هسته‌ای با فرکانس ۱.۰۵ گیگاهرتز برخوردار بوده و تنها ۶۴ مگابایت رم و ۱۲۸ مگابایت حافظه داخلی دارد. بعید است که این پیکربندی فراتر از تماس اولیه و پیامک پشتیبانی کند.

افزایش فضای ذخیره سازی از طریق اسلات کارت میکرو اس دی به ۳۲ گیگابایت محدود شدهو دستگاه دارای ۴G LTE برای اتصال است. انرژی آن توسط یک باتری ۱۴۵۰ میلی آمپرساعتی تامین می‌شود که به لطف قاب پشتی قابل تعویض توسط کاربر، به راحتی قابل تعویض است. برای عکاسی اولیه، یک دوربین تک لنز با فلاش LED پیدا خواهید کرد.

جای تعجب نیست که طراحی کلی به شدت به زیبایی باربی متمایل است. این تلفن با رنگ صورتی پر جنب و جوش است و لوگوی بزرگ باربی به طور برجسته روی درب دستگاه نمایش داده شده است. با این حال، قسمت پشتی دارای یک روکش نقره‌ای متضاد هم است و شامل ابعاد دستگاه ۱۰۸ در ۵۵ در ۱۸.۹ میلیمتر و وزن آن ۱۲۳ گرم می‌شود.

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت وجود ندارد، اما تا چند هفته دیگر متوجه خواهیم شد.

گوشی HMD Barbie فلیپ در نزدیکی

گوشی HMD Barbie یک مدل تاشو شبیه اسباب بازی است

در دیگر خبرها HMD از گوشی HMD اسکای لاین، قدرتمندترین گوشی با برند شخصی رونمایی کرد. طراحی آن شبیه نوکیا N9 است و این شرکت Gen 2 را قابلیت تعمیر می‌نامد و شما را قادر می‌سازد صفحه‌نمایش ترک خورده یا باتری خراب را در کمتر از ۱۰ دقیقه تعویض کنید.

Skyline دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی OLED با وضوح Full HD+ و نرخ نوسازی تا ۱۴۴ هرتز است. دستگاه شامل دوربین جلو ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار در یک حفره وسط است. یک چیپست Snapdragon 7s Gen 2 داخل آن قرار دارد و HMD گوشی را به ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز کرده است. همچنین یک اسلات برای کارت micro SD برای ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره اضافی وجود دارد.

در عقب اسکای لاین دارای سیستم دوربین سه گانه بوده که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با OIS، دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۴ برابری می‌شود. HMD فناوری هوش مصنوعی را با AI Capture Fusion خود پذیرفته است که جزئیات را در عکس‌های گرفته شده با آن به حداکثر می‌رساند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل