موبایلستان

گوشی OnePlus 13 گران تر از نسل قبل است

Snapdragon Summit درست در نزدیکی برگزاری است. این رویداد نسل بعدی چیپ ۳ نانومتری کوالکام را معرفی خواهد کرد. پس از آن، سازندگان گوشی‌های هوشمند شروع به معرفی گوشی‌های پرچمدار جدید خود خواهند کرد. در این بین گوشی OnePlus 13 از جمله آنها خواهد بود.

طبق گزارش‌های اخیر، این دستگاه دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک سریع‌تر و ایمن‌تر خواهد بود. این یک ارتقاء بزرگ خواهد بود. با این حال، گزارش‌ها همچنین حاکی از آن است که قیمت این گوشی بیشتر از مدل قبلی خود خواهد بود. ظاهرا وان پلاس ۱۳ گوشی هوشمند بسیار بهتری نسبت به نسل قبلی خود خواهد بود.

افشای اطلاعات و شایعات متعدد حکایت از ارتقای هیجان انگیز دارد. این شامل یک صفحه نمایش اصلاح شده، یک چیپست جدید قدرتمند و ظرفیت باتری بیشتر است. یکی از فاش‌های قبلی همچنین ادعا می‌کرد که این تلفن هوشمند از شارژ بی‌سیم مغناطیسی پشتیبانی می‌کند. یک گزارش جدید از پیشرفت قابل توجه دیگر پرده‌برداری کرده است.

مشاور Weibo  فاش می‌کند که OnePlus 13 حسگر اثر انگشت نوری را کنار می‌گذارد. در مقابل، از حسگر اثر انگشت اولتراسونیک بهره خواهد برد. این چیزی است که قبلاً در پرچمداران دیگر وجود دارد. از جمله باید به دو گوشی اخیر Galaxy S24 Ultra و Pixel 9 Pro اشاره کرد. حسگرهای اثر انگشت اولتراسونیک مزایای متعددی نسبت به همتایان نوری خود دارند. آن‌ها سریع‌تر، ایمن‌تر هستند و حتی می‌توانند در زمانی که انگشتان کثیف یا خیس هستند به نرمی کار کنند.

گوشی OnePlus 13 مدلی پرهزینه تر است

گوشی OnePlus 13 گران تر از نسل قبل است

افشاگر Weibo  همچنین قیمت وان پلاس ۱۳ را آشکار کرده است. این کاربر قابل اعتماد نشان می‌دهد که نسخه ۱۶ گیگابایت رم و حافظه ۵۱۲ گیگابایتی ۵۲۹۹ یوان هزینه دارد. این نشان دهنده افزایش قابل توجهی در مقایسه با OnePlus 12 است که با همان رم و پیکربندی ذخیره‌سازی با قیمت ۴۷۹۹ یوان عرضه شد.

با توجه به ارتقاءهای متعدد، از جمله پنل جدید BOE X2، اسنپدراگون ۸ اکستریم ادیشن کوالکام، باتری بزرگ‌تر و حسگر اثر انگشت اولتراسونیک، افزایش قیمت کاملاً غیرمنتظره نیست. اما باز هم، این افزایش قیمت باعث می‌شود گوشی OnePlus 13 برای کسانی که ترجیح می‌دهند ارزش بیشتری از خرید خود دریافت کنند، جذابیت کمتری داشته باشد.

در نتیجه، بسیاری ممکن است به جای آن پرچمداران کمی مقرون به صرفه Dimensity 9400 را انتخاب کنند.

در دیگر خبرها برند چینی OnePlus رسما از نسخه سبز رنگ هدفون وان پلاس بادز ۳ رونمایی کرد. این هدفون پیشتر در کنار گوشی هوشمند OnePlus 12R رونمایی شد. در زمان عرضه، Buds 3 تنها در رنگ‌های مشکی و آبی عرضه شد، اما مشتریان اکنون می‌توانند این هدفون را با رنگ جدید خریداری کنند.

Buds 3 اکنون در رنگ سبز نیز عرضه می‌شود. برای خرید از طریق آمازون با قیمت ۴۴۹۹ روپیه در دسترس است. این نوع جدید دارای مشخصات مشابه با نسخه‌های قبلی است. این هدفون به ووفر ۱۰.۴ میلی‌متری و توییتر ۶ میلیمتری مجهز شده‌اند. پاسخ فرکانسی فوق عریض ۱۵ هرتز تا ۴۰ کیلوهرتز را ارائه می‌دهد. هنگامی که صحبت از حذف نویز می‌شود، حذف نویز فعال تا ۴۹ دسی‌بل را ارائه می‌دهد. شنوندگان می‌توانند بین دو سطح مختلف ANC سوئیچ کنند که ۲۰dB و ۱۰dB حذف نویز را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، دارای پشتیبانی از صدای LHDC 5.0 Hi-Res، کنترل‌های لمسی و بدنه با استاندارد IP55 است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل