تنها یک ماه با انتشار بازی Atomic Hearts فاصله داریم و به تازگی استودیو سازندهی بازی یعنی Mundfish جزئیاتی را در مورد حالت Performance این بازی منتشر کرده است که میتوانید در ادامه مطلب مطالعه نمایید.
تیم سازندهی این بازی شوتر فضایی سریع و خشونتبار، حالتهای گرافیکی مختلفی را برای نسخههای نسل نهمی این بازی در نظر گرفته و تمام سعی خود را کرده است تا میزان فریم ریت بازی را در همه حالت بالا نگه دارد. همانطور که میدانید، بازی Atomic Hearts یکی از مورد انتظارترین بازیهای چند سال اخیر است که گرافیک بصری باورنکردنی را ارائه میکند و بالانگه داشتن فریم ریت در اینچنین عنوانی، کاری بسیار دشوار خواهد بود.
تیم سازنده بازی در توییتی عنوان کرد که:
در هنگام وارد شدن به سیاهچالهها، در کیفیت 4K فریم ریت ثابت ۶۰ را دریافت خواهید کرد؛ اما در هنگام وارد شدن به جهان باز بازی و گسترش پیدا کردن محیط، شاهد فریم ریت داینامیک در کیفیت 4K روی کنسولهای نسل فعلی یعنی PS5 و Xbox Series X خواهید بود
تاکنون حرفی درباره نسخههای نسل قبلی و البته نسخهی PC این عنوان زده نشده است و همچنین معلوم نیست که کنسول نسل فعلی Xbox Series S که نسخهی ضعیفتر Xbox Series X محسوب میشود، چه حالات گرافیکی و فریم ریتهایی را برای این بازی خواهد داشت. باید منتظر بمانیم و ببینیم که معنی جملهی “فریم ریت داینامیک در محیطهای بازی” چیست و آیا این بازی میتواند حداقل در برخی نقاط بازی که محیط بزرگتر است، فریم ریت ۶۰ را به ما بدهد یا خیر.
بازی Atomic Hearts که یکی از زیباترین گرافیکهای بصری چند سال اخیر صنعت بازی را دارا است، از سال ۲۰۱۷ در دست توسعه قرار داشته و الهامات زیادی را از سری بازی Fallout و همچنین Bioshock گرفته است. البته باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این بازی بلند پروازانه میتواند انتظارات را برآورده کند یا خیر.