اخبار

ریمیک Prince of Persia برعهده استودیو جدید یوبیسافت قرار گرفت

پس از یک تاخیر نامحدود و ماه‌ها بدون به‌روزرسانی، یوبیسافت اعلام کرد که در حال انتقال نسخه ریمیک Prince of Persia به استودیوی خود واقع در مونترال، کانادا است. این بازی در ابتدا در استودیوهای هندی بمبئی و پون یوبیسافت در دست ساخت بود.

ادامه توسعه ریمیک Prince of Persia برعهده یک استودیو دیگر

در بیانیه یوبیسافت در توییتر آمده است:

«توسعه بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake اکنون توسط Ubisoft Montréal، محل تولد سه گانه حماسی Sands of Time، هدایت خواهد شد. این تصمیم یک گام مهم است و تیم، با تکیه بر دستاوردهای یوبیسافت پونا و یوبی‌سافت بمبئی، اکنون زمان لازم را برای جمع‌بندی مجدد در محدوده بازی صرف می‌کند تا بهترین تجربه را برای این ریمیک کلاسیک مورد انتظار تدارک بینند.»

به غیر از کمک به بازی‌هایی مانند Just Dance و Steep، ریمیک The Sands of Time اولین عنوان بزرگی است که استودیوهای Ubisoft Mumbai و Pune برعهده داشتند. یوبیسافت در مورد آنچه که باعث شد استودیوهای خود را تغییر دهد، توضیح نداد.

ریمیک Sands of Time قرار است یک بازسازی کامل باشد نه یک بروزرسانی ساده که از موتورگرافیکی AnvilNext Ubisoft بهره می‌برد. در ابتدا قرار بود در ژانویه 2021 برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی منتشر شود. هنوز هیچ صجحبتی در مورد بهینه سازی برای سری X / S یا PS5 نشده است.

انتظار داریم با این خبر بزودی تاریخ انتشار عنوان ریمیک پرنس آو پرشیا اعلام شود. بازی که آن را به عنوان شاهزاده پارسی می‌شناسند و طرفداران بسیاری دارد.


بیشتر بخوانید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوال امنیتی * زمان ورود پاسخ سوال امنیتی به پایان رسیده است. توسط دکمه مربوطه سوال را ریفرش کنید

دکمه بازگشت به بالا