اخبار

آموزشی تصویری حذف یک مخاطب‌خاص در تلگرام

آموزشی تصویری حذف یک مخاطب‌خاص در تلگرام,مخاطب‌خاص در تلگرام,تلگرام,تلفن همراه,آندروید,آموزشی تصویری,سایت آموزشی موبایلستان

شما از این به بعد میتوانید آموزشی تصویری حذف یک مخاطب‌خاص در تلگرام مرتبط با بخش عمومی آندروید را در بخش سایت آموزشی موبایلستان بخوانید.همه ما مخاطبین زیادی در تلفن همراه خود ذخیره کرده ایم و با بیشتر آنها در ارتباطیم .شاید در بین این مخاطبین مزاحم هایی نیز وجود داشته باشند که در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام برای شما مزاحمت ایجاد میکنند و قصد داشته باشید آنها را از مخاطبین تلگرام پاک کنید.

۱٫ در اولین گام شما باید مخاطب مورد نظر را بلاک کنید برای این کار ابتدا وارد تنظیمات نرم افزار شوید و از لیستی که برای شما نمایش داده میشودPrivacy and Security را انتخاب کنید .

Delet-User-To-Telegram1

۲٫سپس از بین گزینه ها بر روی Blocked Users تب کنید.

Delet-User-To-Telegram2

۳٫حالا از صفحه ای که برای شما باز شده است بر روی آیکون+ تب کنید و از بین مخاطبین فردی که قصد دارید بلاک کنید را انتخاب کنید.

Delet-User-To-Telegram3

۴٫حالا برای پاک کردن فرد مزاحم از مخاطبین در همان صفحه Blocked Users بر روی فرد بلاک شده ضربه بزنید تا اطلاعات شخص به نمایش در بیاید .  سپس از بالا سمت راست بر روی آیکون سه نقطه تب کنید و گزینه ی Delete را انتخاب کنید.

Delet-User-To-Telegram4

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا