آموزش و ترفند

آموزش آنفالو کردن چندین کاربر به صورت همزمان در اینستاگرام

اینستاگرام

 

اینستاگرام به یکی از مهم‌ترین شبکه های اجتماعی جهان بدل شده است و به همین دلیل نیز در این بخش قصد داریم تا ترفندی بسیار کاربردی در این شبکه را به شما معرفی کنیم.

اگر شما هم کاربر ا کاربران اینستاگرام هستید ممکن است حساب کاربری خود را پر از اشخاصی کرده باشید که دیگر به هر دلیلی تمایلی برای فالو کردن آنها ندارید و ممکن است بخواهید که تعداد زیادی از افراد را به صورت یکجا آنفالو کنید. با این حال زمان‌بر بودن آنفالو کردن تک‌تک افراد ممکن است برای شما زمان‌بر و البته فرایندی خسته کننده باشد. در این میان نرم‌افزار رسمی اینستاگرام قابلیتی برای آنفالو چندین کاربر به صورت یکجا را برای کاربران خود ارائه نکرده است ئ از شما درخواست می‌شود تا هر کاربر را به صورت جداگانه آنفالو کنید. با این حال راه‌هایی وجود دارد که با استفاده از آنها می‌توانید چندین کاربر را به صورت هم‌زمان آنفالو کنید که این مقاله نیز دقیقا به این امر اختصاص داده شده است.

برای آنفالو کردن چندین کاربر به صورت یکجا در تلفن همراه اندرویدی خود می‌بایست مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. نرم‌افزار InstaClean را دانلود کرده و نصب کنید.
  2. نرم‌افزار یاد شده را اجرا کرده، به حساب اینستاگرام خود وارد شوید و گزینه Sign in را بفشارید.
  3. در این مرحله شما با لیست افرادی مواجه خواهید شد که در اینستاگرام فالو کرده‌اید. هر کدام از این افراد در کنار تصویر خود آیکون تیکی را به همراه دارند که می‌توانید با فشار آن افرادی که می‌خواهید آنفالو کنید را انتخاب کنید.
  4. پس از انتخاب افراد مورد نظر خود گزینه تیک موجود در بالا و سمت راست تصویر را فشار دهید.
  5. در این مرحله فرایند آنفالو کردن شروع می‌شود و پس از اتمام عملیات صفحه از نو بارگزاری شده و کاربران باقی مانده در حساب کاربری‌تان در لیست دیده خواهند شد.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا