اخبار

آنر ۷x ، نسل جدید میانرده هواوی رونمایی شد

امروز هواوی از گوشی میانرده استثنایی خود به نام آنر ۷x رونمایی کرد. این گوشی نسل جدیدی از سری x بعد از ۶x است که با صفحه نمایش کشیده و قدر نسبت تصویر ۱۸ به ۹ و ۵٫۹ اینچی وارد بازار خواهد شد.
افزایش اندازه‌ی نمایشگر، تنها تغییر گوشی آنر ۷x نسبت به نسل قبل نیست؛ زیرا این مدل با نمایشگر کشیده و نسبت تصویر ۱۸:۹ عرضه خواهد شد که در سال ۲۰۱۷ در گوشی‌های پرچم‌داری مانند گلکسی اس ۸ و پیکسل ۲ ایکس‌ال، به‌کار گرفته شده است؛ آنر ۶ ایکس در سال ۲۰۱۶ با صفحه‌نمایشی با نسبت تصویر ۱۶:۹ عرضه شد و رزولوشن نمایشگر آن نیز Full HD (یا ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) بود.
همچنین با تغییر سایز تصویر میزان تراکم پیکسلی نیز در این گوشی بالا رفته تا جایی که تراکم آن به ۴۰۳ppi رسیده است.
در این گوشی از دوربین اصلی دوگانه، از ترکیب دو حسگر ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌‌شود که به ثبت تصاویر با افکت بوکه (دوربین روی سوژه متمرکز شده و پس‌زمینه مات می‏‌شود) کمک خواهد کرد. همچنین یک حسگر ۸ مگاپیکسلی در جلوی گوشی و در لبه‌ی بالای نمایشگر گنجانده شده است که برای عکاسی سلفی کاربرد دارد.
Kirin 659 دومین تراشه استثنایی هواوی در سطح گوشی های میانرده پس از ۶۶۰ است که از cortex A53 هشت هسته ای استفاده می کند. واحد پردازش گرافیکی Mali-T830 MP2 نیز از دیگر مشخصات تراشه‌ی جدید کرین ۶۵۹ محسوب می‌شود؛ البته شرکت هواوی از این چیپ‌ست در گوشی‌های Maimang 6 و سری «نوا ۲» استفاده کرده است.
این گوشی دارای ۴ گیگابایت حافظه رم است و همچنین هواوی، گوشی آنر ۷ ایکس را در سه مدل مختلف با ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ارائه می‌دهد و البته امکان ارتقاء فضای ذخیره‌سازی با استفاده از یک اسلات هیبریدی که بین کارت حافظه و سیم‌کارت مشترک خواهد بود، فراهم شده است.
در این گوشی از رابط کاربری EMUI 5.1 به همراه اندروید نوقا کاستومایز شده استفاده شده و باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپرساعت گوشی آنر ۷ ایکس از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد. میان‌رده‌ی جدید هواوی، ۷.۶ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن نیز تنها ۱۶۵ گرم خواهد بود.
مدل ۳۲ گیگابایتی آنر ۷ ایکس با قیمت ۱۳۰۰ یوآن (۲۰۰ دلار یا ۱۷۰ یورو) عرضه خواهد شد و نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی نیز برچسب قیمتی ۱۷۰۰ یوآن (۲۶۰ دلار و ۲۲۰ یورو) دارد. مدل رده‌بالای گوشی آنر ۷ ایکس با ۱۲۸ گیگابایت حافظه با قیمت ۲۰۰۰ یوآن (۳۰۰ دلار و ۲۶۰ یورو) به فروش خواهد رسید.

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا