اخبار

آیا گوگل برای معرفی اندروید Nougat از آیفون استفاده کرده است؟!

برای کسانی که معرفی اندروید Nougat را از اسنپ‌چت دنبال می‌کردند، یک اتفاق جالب رخ داد. در یکی از تصاویر، اموجی خنده بر روی صورت خانمی که روی مجسمه نماد اندروید Nougat نشسته است، قرار داده شده بود. تمامی چیزها تا به اینجا مشکلی ندارد و طبیعی است، اما نکته جالب این است که اموجی قرار گرفته در تصویر، متعلق به سیستم عامل iOS است و به اندروید مربوط نمی‌شود. به این ترتیب، آیا گوگل برای معرفی اندروید Nougat از آیفون استفاده کرده است؟!
در این مطلب می‌خواهیم این موضوع را بررسی کنیم. در تصویر زیر می‌توانید اموجی‌های سیستم عامل iOS در مقابل سیستم عامل اندروید را مشاهده کنید. اگر نگاهی به اموجی‌های سمت چپ (iOS) بیاندازید، به وضوح می‌بینید که اموجی قرار گرفته در تصویر (بر روی صورت خانم) دقیقا با اموجی‌های سیستم عامل iOS مطابقت دارد. در تصویر زیر اگر دقت کنید، می‌بینید که اموجی‌های اسنپ‌چت برای سیستم عامل اندروید کاملا متفاوت است.
 
iOS-emoji-vs-Android-emoji
 
البته در کل، تفاوتی ندارد که آنها از چه سیستم عاملی برای انجام این کار استفاده کرده‌اند. اما این قضیه کمی خنده‌دار به نظر می‌رسد. چرا یک شرکت بزرگ به نام گوگل باید از اموجی‌های سیستم عامل رقیب خود برای معرفی سیستم عامل جدید استفاده نماید؟! در تاریخ سیستم عامل اندروید، اتفاقات اینچنینی زیاد رخ داده است. مطمئنا خبری که در آن از در دست گرفتن آیفون توسط اریک اشمیت نقل شده بود را به یاد دارید!
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا