اخبار

آیفون۷ ، باریکترین ایفون ساخته شده !!!

یکی از ویژگی هایی که در شایعات بسیاری به آیفون ۷ اپل نسبت داده شده ، ضخامت کم آن نسبت به نسل قبلی خود می باشد.ویژگی که ظاهرا اپل برای دست یافتن به آن سوکت ۳٫۵ میلیمتری هدفون را در آیفون ۷ حذف کرده است.اکنون اطلاعات تازه ای توسط یک منبع چینی با نام Macotakara منتشر شده که بر اساس آن ظاهرا اپل قصد دارد که آیفون‌های جدیدش را به اسپیکرهای استریو، دوربینی فوق‌العاده با کیفیت،پورت اتصال لایتنینگ و بدنه‌ای بسیار باریک مجهز سازد.
بر اساس گزارش جدید ، اپل در طراحی بدنه آیفون ۷ از مواد تمام فلزی استفاده می‌کند. ابعاد بدنه آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس از نظر طول و عرض دقیقا مشابه با آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس طراحی می‌شوند، اما اپل ضخامت بدنه آیفون‌های جدیدش را به ۶٫۱ میلیمتر رسانده است. هم اکنون ضخامت بدنه آیفون ۶ اس اپل برابر با ۷٫۱ میلیمتر است، بنابراین بدنه آیفون ۷ ۱ میلیمتر از بدنه آیفون ۶ اس باریک‌تر طراحی می‌شود. همانطور که پیش از این هم بارها و بارها به این موضوع اشاره شد، ظاهرا اپل سوکت ۳٫۵ میلیمتری هندزفری را از بدنه آیفون ۷ خود حذف می‌کند تا بدین صورت امکان کاهش دادن ضخامت آن بیشتر و بیشتر فراهم آید.
اما احتمالا آیفون ۷ اپل از اسپیکرهای استریو نیز بهره‌مند می‌شود. این موضوع منجر می‌گردد تا آیفون ۷ اپل رسما اولین آیفونی باشد که به اسپیکرهای استریو مجهز می‌شود. پیش از این آیفون‌های اپل از تک اسپیکرهای مونو بهره‌مند بودند. این موضوع منجر می‌شود که آیفون ۷ اپ از نظر قابلیت پخش صوتی تقویت شده و کیفیت قابل توجه‌ای را به همراه داشته باشد. همچنین گفته شده که احتمالا آیفون ۷ اپل به پورت اتصال لایتنینگ باریکی نیز مجهز می‌شود!
به طور کلی مطئمنا اپل می‌دانید که با محصولات اندرویدی متنوع و با کیفیتی که تاکنون رونمایی شدند، باید آیفون‌های جدیدش را به شیوه‌ای طراحی کند که بتوانند توانایی رقابت با این محصولات اندرویدی را داشته باشند. همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، پیش بینی شده که آیفون‌های جدید اپل طی ماه سپتامبر رسما رونمایی شوند.
منبع: ۹to5mac

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا