اخبار

آیفون ۸ و تصویری تازه از باکس آن

یک تصویر جدید از باکس و خود گوشی آیفون ۸ فاش شده که نمایانگر لبه های بدون حاشیه گوشی است. این تصویر ساختار کلی گوشی را نیز نشان می دهد.
همان‏طور که این برگه‌ نشان می‌دهد، صفحه‏‏‌نمایش آیفون ۸ اپل تقریباً بدون حاشیه خواهد بود و تنها حاشیه اندکی در قسمت فوقانی نمایشگر تعبیه شده است تا سنسورهای دوربین جلو و بلندگو در آن جای بگیرد. البته در حاشیه بالای نمایشگر، سنسورهای دیگری نیز وجود خواهد داشت؛ اما شرکت اپل برای سادگی طراحی، تصمیم گرفته است آن‎ها را در تصویر طراحی‌شده برای آیفون ۸ قرار ندهد!
اگر با دقت بیشتری به این عکس نگاه کنیم نمایشگر مورد استفاده در آیفون ۸ اپل، فاقد حاشیه است، نسبت تصویر صفحه‌‏نمایش آن ۲ به ۱ و دکمه پاور بزرگ‎تر از مدل‌‏های پیشین است. نسبت ابعاد ۲ به ۱ صفحه‎نمایش، بدین معنی خواهد بود که پرچم‎دار جدید اپل از یک نمایشگر کشیده استفاده می‏‌کند.
هرچند ه فاصله زیادی تا معرفی این گوشی باقی نمانده اما انتظار نداشتیم چنین عکسی به این سرعت فاش شود. به همین جهت، ممکن است تصویر فاش شده صحت نداشته باشد. تصاویری مانند آنچه جدیداً فاش شده است، معمولاً نزدیک به زمان عرضه به دست می‎آید. به‌هرحال، باید به تصویری که امروز از آیفون ۸ اپل فاش شده، با دیده شک و تردید نگاه کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا