اخبار

سامسونگ در المپیک زمستانی ۲۰۱۸ از حقیقت مجازی استفاده خواهد کرد

حقیقت مجازی
تیم GB قصد دارد در بازی های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ از تکنولوژی حقیقت مجازی استفاده کند.مدیریت بخش بازار این تیم اعلام کرد که میخواهد در بخش بازی های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ از تکنولوژی VR به صورت گسترده استفاده کند از این رو سامسونگ اعلام کرد که پشتیبانی این تیم را بر عهده می گیرد.
مدیریت بخش بازار تیم بریتانیا اعلام کرد که ایده های زیادی برای شرکت در این دوره مسابقات دارد.او به اتصال بین المپیک و VR بسیار علاقه دارد ،همچنین بیان کرد که المپیک زمستانی بهترین زمان برای راه اندازی و ترکیب ورزش با حقیقت مجازی است.
این تیم در بازی های المپیک ۲۰۱۶ توانسته بود بسیاری از کاربران و صحنه های اجتماعی و تجمعات را با حقیقت مجازی از بازی های المپیک ۲۰۱۶ همراه کند.این تیم قصد دارد که تعداد نمایش هایش از المپیک را به صورت حقیقت مجازی به صورت گسترده در المپیک جدید افزایش دهد.
این تیم قصد دارد که خیل عظیمی از کاربران را در این بازی ها به صورت VR شرکت دهد و به گفته آن ها  حالا وقت آن است که بین المپیک و کاربران مجازی ارتباط برقرار کنند.
به نظر می رسد تکنولوژی حقیقت مجازی طی ۲ سال آینده در عرصه بازی و مجازی سازی بسیار فراگیر شود.تا آن جایی که دیگر دست از تلوزیون های بی روح خودمان بکشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا