اخبار

استفاده از شارژر سریع سامسونگ باعث ذوب شدن گلکسی S4 شد!

در حالی‌که بسیاری از دانشمندان در حال کار بر روی افزایش عمر باتری گوشی‌های هوشمند هستند، شرکت‌های تولید کننده هم با ارایه نرم‌افزارها و قابلیت‌های جدید سعی در بهبود کارایی باتری‌های فعلی دارند. یکی از این راه‌کارها، قابلیت شارژ سریع است که به شما کمک می‌کند در زمان کمتری گوشی خود را شارژ کنید، حتی اگر باتری کاملا خالی شود!
البته باید این نکته را در نظر گرفت که قابلیت شارژ سریع فقط برای دستگاه‌های مشخصی در نظر گرفته شده و نمی‌توان از این فناوری برای همه گوشی‌ها استفاده کرد. اما به تازگی خبری منتشر شده که یکی از کاربران، گلکسی S4 خود را با استفاده از شارژر سریع گوشی دوستش شارژ کرده اما استفاده از این شارژر باعث ذوب شدن بخشی از گوشی شده است.
این شخص یک گلکسی S4 بنفش داشت و گوشی دوستش هم نسخه خمیده گلکسی جدید بود. در نتیجه با توجه به پشتیبانی نکردن گلکسی S4 از شارژر سریع، بخشی که شارژر به آن متصل بود از داخل شروع به ذوب شدن کرد. این خانم می‌گوید:
صبح که با صدای هشدار گوشی بیدار شدیم، دوستم برای خاموش کردن آن گوشی را گرفت و زمانی که خواست شارژر را از گوشی جدا کند، انگشتش سوخت و سیم شارژر هم از درگاه USB آن جدا شد.
 
melted_s4-640x466
 
شرکت سامسونگ هنوز به این خبر واکنشی نشان نداده است. اگر چه ممکن است این یک مشکل تصادفی بوده باشد، اما بنابر احتیاط بهتر است از این نوع شارژر برای گوشی‌های قدیمی‌تر که از آن پشتیبانی نمی‌کنند، استفاده نکنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا