اخبار

اسماتفون Nubia NX541J با باتری بزرگ ۴۹۰۰ میلی امپر ساعتی در TENAA رویت شد

همانطور که میدانید قرار است که نوبیا پرچمدار خود نوبیا زد ۱۱ را ۲۸ ژوئن (۸ تیر ماه) در پکن رونمایی کند.اما بنظر میرسد که ماشاهد گوشی های بیشتری از نوبیا در این رویداد خواهیم بود.در همین رابطه امروز تصاویر و لیست مشخصات  گوشی جدید Nubia NX541J از طریق تنا چینی به بیرون درز کرده که در ادامه میتوانید بیشتر با مشخصات و ویژگیهای گوشی جدید نوبیا آشنا شوید.
با توجه به تصاویر گوشی جدید نوبیا میتوان گفت که این گوشی با بدنه فلزی و شاسی هوم دایره ای شکل در پنل جلویی گوشی و ارم نوبیا که در پنل پشتی دیده میشود.هر چند که اگر بیشتر دقت کنید خواهید دید که طراحی این گوشی شباهت زیادی به سری ردمی شیائومی دارد.
اما درباره مشخصات بنظر میرسد که Nubia NX541J محصولی میان رده از نوبیا باشد که به باتری بزرگ ۴۹۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.نوبیا برای این گوشی از نمایشگر ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل استفاده کرده است که با این باتری بزرگ دیگر مشکلی نخواهد داشت.علاوه بر ان بخش داخلی این گوشی به پردازنده هشت هسته ای با چیپست هلیو پی ۱۰ مجهز شده است که در کنار آن ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی قرار دارد.
 

Nubia NX541J با باتری بزرگ 4900 میلی امپر ساعتی در TENAA

 
Nubia NX541J با باتری بزرگ 4900 میلی امپر ساعتی در TENAA
در پنل پشتی این گوشی از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی بعنوان دوربین اصلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. در بخش نرم افزاری هم گوشی جدید نوبیا اندروید ۵٫۱ لالی پاپ را اجرا خواهد کرد.با توجه به این مشخصات میتوان گفت که این گوشی محصولی میان رده از نوبیا باشد که به باتری فوق العاده مجهز شده است.
هنوز هیچ گونه اطلاعاتی درباره نام این گوشی وجود ندارد و ما تنها آن را با نام کد NX541J میشناسیم.ولی استفاده از باتری بزرگ در این گوشی باعث خواهد شد که فروش خوبی را تجربه کند و احتمالا بعنوان نوعی از سری نوبیا زد ۱۱ باشد که در ۸ تیرماه رونمایی شود.
منبع :gizmochina

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا