اخبار

اسکنر ویژه عنبیه برای ال‌جی جی ۷

اسکنر ویژه عنبیه برای ال‌جی جی ۷

به نظر می‌رسد که تلفن همراه جدید شرکت ال‌جی یعنی مدل ال‌جی جی ۷ قرار است تا به یک حسگر ویژه و پیشرفته برای اسکن عنبیه کاربران مجهز باشد.
تلفن‌های همراه پرچم‌دار شرکت ال‌جی معمولا امکانات مدرن و خوبی را عرضه می‌کنند ولی از نظر نوآوری‌های مربوط به حسگرها چندان درخشان عمل نکرده و تنها به خوب بودن اکتفا می‌کنند. مدل V۳۰ شرکت ال‌جی نیز نمادی از این موضوع بوده است و از ساده‌ترین نوع اسکنر چهره برای گشودن قفل دستگاه استفاده می‌کند. با این حال به نظر می‌رسد که این ساختار قرار است تا در سال آینده و با مدل ال‌جی جی ۷ تغییر پیدا کند.
بر اساس اطلاعات منتشر شده قرار است تا مدل ال‌جی جی ۷ که در سال ۲۰۱۸ میلادی به بازار عرضه خواهد شد، به یک حسگر ویژه مجهز باشد که موجب می‌شود تا دارندگان این تلفن همراه هوشمند بتوانند از قابلیت اسکن عنبیه چشم به‌عنوان سیستم امنیتی بر روی همراه هوشمند خود بهره‌مند باشند. این سیستم مشابه مدلی خواهد بود که بر روی محصولات شرکت سامسونگ مانند گلکسی اس ۸، اس ۸ پلاس و نوت ۸ مورد استفاده قرار گرفته است.
به این ترتیب سیستم شناسایی چهره موجود بر روی ال‌جی جی ۷ می‌تواند در نورهای مختلف محیطی نیز عملکرد مناسبی را از خود برجای بگذارد و دیگر مانند مدل V۳۰ شاهد یک اسکنر بر پایه تصاویر ساده سلفی نخواهیم بود. البته اسکنر عنبیه‌ای که قرار است تا بر روی ال‌جی جی ۷ به کار گرفته شود، از نظر ساختار و عملکرد از مدل‌های سامسونگ بهتر عمل خواهد کرد و با اسکن کردن چشمان کاربر می‌تواند از عمق تصویر نیز برای تشخیص هویت او استفاده کند.
با این وجود معلوم نیست که استفاده از این حسگر موجب چه تغییراتی در قیمت‌ ال‌جی جی ۷ خواهد شد و باید منتظر ماند تا شرکت ال‌جی با معرفی رسمی این محصول، اطلاعات دقیقی درباره پرچم‌دار جدید خود به رسانه‌ها ارائه کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا