اخبار

اطلاعاتی جدید درباره همراه جدید سامسونگ گلکسی C10

گلکسی C10

می‌توان تلفن همراه هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۸ را به‌عنوان خبرسازترین تلفن همراه هوشمند سال ۲۰۱۷ میلادی معرفی کرد. با این حال این دستگاه یک ویژگی اصلی از مشخصات جدید تلفن‌های همراه هوشمند یعنی دوربین دوقلو را شامل نشده است. البته باید به یاد داشت که سال جاری میلادی همچنان ادامه دارد و سامسونگ نیز چند تلفن همراه هوشمند دیگر را از قبیل گلکسی نوت ۸ را در راه خواهد داشت. به گفته برخی این دستگاه به‌عنوان اولین تلفن همراه هوشمند مجهز به دوربین دو قلوی کمپانی سامسونگ خواهد بود. از دیگر تلفن‌های همراه سامسونگ گلکسی C10 است که بر اساس گزارش‌های منتشر شده دارای دو دوربین در بدنه پشتی خود است.

تصاویر منتشر شده از گلکسی C10 نشان دهنده این مشخصه است و همچنین خط‌های آنتن نازکی هم در بالا و پایین دستگاه دیده می‌شود. دوربین دو قلوی این دستگاه بر روی نیمه بالایی بدنه دستگاه قرار گرفته است و فلش LED این دوربین نیز دقیقا در سمت راست لنز دوربین‌ها دیده می‌شود. این دستگاه نیز بعد از گلکسی اس ۸ اولین تلفن همراهی است که با دکمه اختصاصی برای بیکسبی ارائه می‌شود و محل قرارگیری آن نیز دقیقا زیر دکمه‌های تنظیم صدا در کنار دستگاه است.

با این وجود تاریخ عرضه گلکسی C10 هنوز مشخص نیست اما چیزی که مشخص است این است که سامسونگ قصد دارد تا به‌صورت صد در صد تا قبل از پایان سال میلادی جاری مشخصه جدید دوربین‌های دو قلو را برای حداقل یکی از دستگاه‌های خود ارائه کند.

از دیگر مشخصات گلکسی C10 می‌توان به صفحه نمایش ۶ اینچی آن اشاره کرد که در کنار پردازنده اسنپ دراگون ۶۶۰ کمپانی کوالکام و ۶ گیگابایت رم کار می‌کند. این دستگاه در دو نسخه ۶۴ گیگابایتی و یا ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد و باتری ۴۰۰۰ آمپر ساعتی نیز مسئول تامین نیروی این تلفن همراه هوشمند جدید سامسونگ خواهد بود.

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا