اخبار

افشای اطلاعات وان پلاس ۶

وان پلاس ۶

به‌تازگی مراکز افشای اطلاعات تلفن‌های همراه هوشمند اقدام به افشای اطلاعات و تاریخ احتمالی عرضه محصول بعدی شرکت وان پلاس یعنی وان پلاس ۶ کرده‌اند.
وان پلاس ۵ تی برای مدت‌ها یکی از سرتیترهای بسیار محبوب رسانه‌های فعال در خدمات تلفن همراه و فناوری دیجیتالی بود. بااین‌وجود هنوز مدت‌زمان اندکی از عرضه این محصول نگذشته است که شرکت وان پلاس با شایعاتی جدید رسانه‌ها را به خود اختصاص داده است.
این شایعات مربوط به وان پلاس ۶ هستند و شامل جزئیات نسبت جالبی درباره سخت‌افزار، ساختار کلی و زمان عرضه این محصول (زمان احتمالی) هستند. بر اساس این شایعه‌ها قرار است تا در اوایل ماه مارس سال ۲-۰۱۸ میلادی شاهد رونمایی و عرضه رسمی این تلفن همراه هوشمند باشیم. البته گفته می‌شود که شاید این زمان به میانه ماه مارس نیز انتقال پیدا کند. همچنین بر اساس اعلان مراکز افشای اطلاعات، وان پلاس ۶ به‌احتمال فراوان در پایان ماه یاد شده (ماه مارس ۲۰۱۸) در اختیار کاربران خریدار قرار خواهد گرفت.
مطابق معمول شاهد استفاده از تراشه‌های اسنپ دراگون بر روی این محصولات خواهیم بود و به‌احتمال فراوان وان پلاس ۶ به اسنپ دراگون ۸۴۵ مجهز خواهد بود زیرا تا آن زمان بعید به نظر می‌رسد که شرکت کوالکام قادر به عرضه نسخه جدیدی از تراشه‌های اسنپ دراگون باشد.
طراحی این مدل نیز بر اساس طراحی مدرن روز یعنی نمایشگری که تمامی جلوی صفحه را پوشانده است انجام خواهد شد. همچنین قرار است تا حسگر اثرانگشت این مدل نیز در زیر نمایشگر آن تعبیه شده باشد و دیگر حسگر اثرانگشت مجزایی را بر روی آن نخواهیم دید.
البته هنوز اطلاعات دقیقی درباره حجم رم و حافظه داخلی این محصول به رسانه‌ها راه پیدا نکرده است ولی پیش‌بینی می‌شود که به‌زودی شاهد افشای جزئیاتی بیشتر درباره این اطلاعات باشیم. بر اساس سابقه این شرکت نیز می‌توان انتظار داشت که قیمت بسیار مناسبی برای وان پلاس ۶ در نظر گرفته شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا