اخبار

افشای تصاویری از همراه مرموز لنوو

به تازگی تصاویری از جدیدترین همراه لنوو به رسانه ها راه پیدا کرده است که به هیچ عنوان از روی آنها نمی توان به نوع و مشخصات این تلفن همراه پی برد.

به‌تازگی تصاویری از جدیدترین همراه لنوو به رسانه‌ها راه پیدا کرده است که به هیچ عنوان از روی آن‌ها نمی‌توان به نوع و مشخصات این تلفن همراه پی برد.
اگر به یاد داشته باشید بخش تلفن‌های همراه کمپانی ZUK در تاریخ آوریل سال ۲۰۱۷ میلادی به‌صورت کامل تعطیل شد اما کمپانی لنوو تصمیم گرفت تا برخی از مدیران ارشد این بخش را برای خود نگه‌داری کند.
در همین راستا نیز به‌تازگی چانگ چنگ به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی سابق کمپانی ZUK تصویری را از یکی از تلفن‌های همراه هوشمند رازآلود برند لنوو را با بدنه پشتی براق بر روی صفحه شخصی وی بو خود منتشر کرد.
تصویر این تلفن همراه هوشمند نشان دهنده این است که این دستگاه جدید لنوو به‌زودی راه خود را به بازار پیدا خواهد کرد اما این دستگاه همچنین موجب ایجاد اختلاف‌نظرها و سردرگمی‌های فراوانی میان طرفداران کمپانی ZUK شد که تصمیم گرفته بودند تا به سمت جدیدترین تلفن همراه هوشمند و پرچم‌دار ZUK Z2 که به‌احتمال بسیار قوی با نام لنوو Z3 شناخته خواهد شد هجوم بیاورند.
این تصاویر به هیچ عنوان نشان دهنده اطلاعات دستگاه نیستند و بیشتر به‌منظور گرم کردن بازار و ایجاد فضای انتظار برای رونمایی و عرضه مدل جدیدی از این محصول ارائه شده‌اند. با این تفاسیر پیش‌بینی می‌شود که استراتژی شرکت لنوو موثر واقع شود زیرا در حال حاضر کاربران و رسانه‌ها به یک اندازه نسبت به این تصویر که در ابتدای متن آن را مشاهده می‌کنید، اقبال نشان داده‌اند.
در این میان ظاهر تلفن همراه یاد شده، بسیار زیبا به نظر می‌رسد و براق بودن بدنه پشتی آن در کمتر محصولی به این شکل مشاهده شده است. لنوو در زمینه کامپیوترهای خانگی یکی از بهترین‌های جهان است ولی هنوز در راستای رسیدن به شرایط ایدئال در بازار تلفن‌های همراه هوشمند با مسیری طولانی روبرو بوده و نیاز به فعالیتی بیشتر و بهتر در این بازار دارد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا