اخبار

افشای تصویر تبلت ایسر با سیستم عامل کروم

تبلت ایسر
شرکت ایسر یکی از نام‌های قابل احترام در عرصه تبلت‌ها به‌حساب می‌آید و به‌تازگی تصاویری از تبلت جدید این شرکت بر پایه سیستم عامل کروم شرکت گوگل به رسانه‌ها راه پیدا کرده است.
بازار تبلت‌ها به هیچ عنوان با بازار تلفن‌های همراه هوشمند قابل مقایسه نیست. بسیاری از ما با مشکلاتی متعدد درزمینهٔ باتری و ابعاد نمایشگر تلفن همراه خود روبرو هستیم که در این میان تبلت‌ها می‌توانند این مشکلات را برای ما حل کنند. در میان تمامی این موارد، شرکت‌هایی نیز وجود دارند که دست به نوآوری در بازار رو به افول تبلت زده و تلاش برای احیا کردن آن دارند و یکی از این شرکت‌ها، کمپانی ایسر است.
این شرکت به‌تازگی تصمیم گرفته است تا بازار سه‌گانه سیستم‌های عامل اندروید، iOS و ویندوز را درهم‌شکسته و محصولی را ارائه کند که می‌تواند موجب شود تا بسیاری دوباره به‌سوی تبلت‌ها بروند. این محصول قرار است تا از سیستم عامل دیگری از شرکت گوگل استفاده کند که تا به امروز یک سیستم عامل موفق اداری بوده است. سیستم عامل کروم که سری کروم‌بوک را به محصولاتی قابل‌قبول و جذاب بدل کرده است، قرار است تا در تبلت ایسر به بازار عرضه شود.
حال تصاویری از این محصول به رسانه‌ها راه پیدا کرده است که می‌توان بر اساس آن‌ها مشاهده کرد که با محصولی ظریف و زیبا روبرو هستیم. این تصاویر تنها شامل بخش جلویی بدنه هستند و هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره جزئیات سخت‌افزاری این محصول را افشا نکرده‌اند. به‌این‌ترتیب تنها باید منتظر اعلام رسمی شرکت ایسر برای اعلام اطلاعات تبلت ایسر با سیستم عامل کروم ماند. البته این شرکت تنها شرکتی نیست که به فکر تولید تبلت‌های کرومی افتاده است بلکه سامسونگ نیز در روزهای نخستین سال ۲۰۱۸ اعلام کرده بود که پروژه ساخت تبلت بر پایه سیستم عامل کروم را آغاز کرده است و رقابت جذابی با ایسر را شاهد خواهیم بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا