اخبار

افشا مشخصات هوآوی پی اسمارت زد

پی اسمارت زد، جدیدترین گوشی شرکت هواومی می باشد که به زودی روانه بازار خواهد شد. مدتی پیش رندرهایی با کیفیت از این تلفن همراه هوشمند در فضای مجازی پخش شد که خبر از عرضه آن در بازارها می داد. حال امروز مشخصات و قیمت این گوشی به وسیله وب سایت آمازون در ایتالیا فاش شده و توسط رسانه های مختلف مخابره گردید. این گوشی هوشمند جزو اولین محصولاتی خواهد بود که از دوربین سلفی پاپ آپ بهره مند شده است.

مشخصات ثبت شده در وب سایت آمازون، تایید کننده شایعات موجود در اطراف این محصول بوده و بنابر این صفحه ایجاد شده، پی اسمارت زد از یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۵۹ اینچی بهره مند شده است که توانایی ارائه وضوح تصویر فول اچ دی پلاس را دارد. برای تامین قدرت پردازشی موردنیاز، هواوی از یک تراشه کایرین ۷۱۰ در کنار ۴ گیگابایت رم برای اجرای بازی و اپلیکیشن ها استفاده کرده که باتوجه به اقتصادی بودن گوشی، مناسب است.

هواوی برای ثبت یک آمار فروش خوب اقدام به استفاده کردن از یک دوربین دوگانه در پنل پشتی دستگاه کرده است که این دوربین از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشکیل می شود. اما در بخش جلویی و دوربین سلفی، قضیه کمی متفاوت بوده و هواوی از یک نوآوری در این قسمت کمک گرفته است. به این صورت که باحذف ناچ قطره ای یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی به صورت پاپ آپ طراحی گردیده است.

علاوه بر دوربین دوگانه ذکر شده، در پنل پشتی دستگاه سنسور تشخیص اثرانگشت کاملا مشهود می باشد. البته که P Smart Z، از قابلیت فیس آنلاک نیز پشتیبانی می کند. گفتنی است که به منظور تامین انرژی موردنیاز این محصول، این کمپانی چینی از یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است که به نظر می رسد شارژدهی مناسبی را از خودش ارائه کند.

اگرچه شایعات گذشته خبر از ارائه این گوشی هوشمند با قیمت ۲۱۰ یورو داده بودند، ولی قیمتی که آمازون ایتالیا در صفحه مربوط به هواوی پی اسمارت زد ثبت کرده است می گوید که کاربران برای خریداری کردن آن باید مبلغ ۲۷۹ یورو را بپردازند. لازم به ذکر است که محصول معرفی شده در رنگ های مشکی، سبز و آبی قابل سفارش خواهد بود. همچنین جالب است بدانید که در کنار این موضوع، روز گدشته تصاویری از هواوی Y9 پرایم ۲۰۱۹ نیز منتشر گردید که نشان دهنده استفاده کردن از دوربین سلفی پاپ اپ در آن بود.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا