اخبار

ال‌جی Q۸ آماده تسخیر بازار

ال‌جی Q۸

امروزه شرایط بازار مصرف تغییر کرده است و شرکت‌های تولید کننده تلفن‌های همراه هوشمند دیگر مانند سابق فاصله بین پرچم‌داران خود و محصولات دیگر را به‌اندازه بسیار زیاد بالا نگاه نمی‌دارند و تنها ویژگی‌های منحصربه‌فردی در کارکرد را برای پرچم‌داران خود در نظر می‌گیرند که موجب تفاوت آن با سایر محصولات می‌شود. در این میان رده جدیدی از همراه‌های هوشمند شکل گرفته است که حد مابین پرچم‌داران و محصولات میان رده هستند.

نمونه بارز چنین امری تلفن‌های همراه هوشمند اندرویدی سری Q کمپانی ال‌جی هستند که با قابلیت‌های تلفن‌های رده‌بالا و در حد پرچم‌داران عرضه می‌شوند. در همین راستا نیز ال‌جی به‌تازگی اعلام کرده است که عرضه تلفن همراه هوشمند جدید سری Q که با قابلیت‌های بسیار بالا و در حد تلفن‌های همراه هوشمند سری V (سری پرچم‌داران این کمپانی) ارائه خواهند شد، بسیار نزدیک است. این کمپانی به‌تازگی از تلفن همراه هوشمند ال‌جی Q۸ به‌عنوان دومین دستگاه ارائه شده از سری جدید Q رونمایی کرده است.

این تلفن همراه هوشمند مجهز به قابلیت ویژه صوتی Hi-Fi بوده و همچنین با دوربین قوی خود می‌تواند عکس‌ها و فیلم‌های بسیار با کیفیتی را به ثبت برساند. همچنین طراحی بدنه این دستگاه به نحوی است که ال‌جی Q۸ را در برابر آب و گرد و غبار مقاوم کرده است. همچنین یکی از ویژگی‌های اصلی و البته بسیار جذاب این دستگاه وجود صفحه نمایشی کوچک و قابل شخصی‌سازی در بالای صفحه نمایش اصلی است که دائما روشن بوده و دسترسی سریع کاربر را به نرم‌افزارهایی نظیر نرم‌افزارهای تماس و پیام‌رسان آسان می‌کند.

به‌علاوه، این دستگاه برای علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری و تلفن‌های هوشمند طراحی شده به همین منظور نیز بسیار مناسب است زیرا موتور گرافیکی سه‌بعدی Vulkan موجود بر روی این دستگاه می‌تواند به‌راحتی بازی‌های بسیار سنگین با گرافیک بسیار سنگین و رنگین را اجرا کند تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش از انجام بازی‌های کامپیوتری بر روی تلفن همراه هوشمند را به کاربر عرضه کند. به‌این‌ترتیب می‌توان انتظار داشت که این محصول بتواند در بازار مصرف با موفقیت نسبتا مطلوبی روبرو باشد و مشتریان فراوانی به سراغ آن بروند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا