اخبار

اولین تلفن هوشمند سامسونگ با اندروید Go مراحل تست خود را پشت سر می‌گذارد

سامسونگ در حال تست محصولی است که از اندروید Go استفاده می‌کند. این محصول در بین تلفن‌های هوشمند پایین رده قرار می‌گیرد و نسخه‌های مختلف آن در بخش‌های گوناگون جهان در حال تست هستند. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
مدت بسیار زیادی است که کمپانی سامسونگ دست به تولید تلفن‌های هوشمند اندرویدی زده و در این بین شاهد شاید صد‌ها گوشی اندرویدی از سوی این کمپانی بودیم. سامسونگ رابط کاربری اندروید را تغییرات گسترده‌ای داده و رابط کاربری خود را روی دستگاه‌های اندرویدی‌اش قرار می‌دهد که تا پیش از این با نام تاچ‌ویز شناخته می‌شد. البته این رابط کاربری اکنون Samsung Experience نامیده می‌شود. حال گزارش‌هایی منتشر شده که گفته می‌شود این کمپانی قصد دارد محصولی با اندروید خام عرضه کند. البته این محصولات در بین تلفن‌های هوشمند پایین‌رده قرار خواهند گرفت.

مطالب مرتبط:

بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده، سامسونگ در حال توسعه محصولی پایین رده است که از اندروید Go استفاده می‌کند. این تلفن هوشمند از ۱ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد و یک پردازنده جدید نیز برای آن در نظر گرفته شده که نام کد آن Universal7570_Go است. احتمالا این پردازنده، نسخه اصلاح شده‌ای از پردازشگر اگزینوس ۷۵۷۰ است که در حال حاضر روی تلفن‌های هوشمند پایین رده این کمپانی استفاده می‌شود.
اندروید Go
محصول مذکور دارای شماره مدل SM-J260 است و در بخش‌های مختلف جهان مراحل تست خود را پشت سر می‌گذارد. البته این محصول در نسخه‌های مختلف در مناطق مختلف جهان تست می‌شود که شماره مدل‌های SM-J260F، SM-J260M و SM-J260G از این جمله هستند. محصول مذکور با شماره مدل SM-J260F در حال تست در مناطقی نظیر انگلستان، ازبکستان، کشور‌های قفقاز، آلمان، ایتالیا، اوکراین، روسیه، فزاقستان، فرانسه و لهستان است. شماره مدل SM-J260M نیز در کشور‌های آرژانتین، بولیوی، شیلی، کلمبیا، ترینیداد، توباگو، پرو، پانادا و پاراگوئه تست می‌شود. در بازار‌های آسیایی نظیر هندوستان، نپال، بنگلادش، سری‌لانکا، کلمبیا، تایلند، سنگاپور، مالزی و ویتنام نیز این تلفن هوشمند با شماره مدل SM-J260G در حال تست است.
البته باید توجه داشت که در حال حاضر احتمال دارد سامسونگ پیش از معرفی و عرضه این محصول، تولید آن را متوقف کند. اما بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده و تست‌هایی که روی این دستگاه انجام می‌شود، به نظر می‌رسد که لغو فرآیند تولید این محصول چندان محتمل نباشد. برای افرادی که با اندروید Go آشنا نیستند باید بگوییم که Android Go نسخه‌ای از سیستم عامل اندروید است که برای دستگاه‌های پایین‌رده و ضعیف طراحی شده و باعث می‌شود که این نوع از تلفن‌های هوشمند بتوانند عملکرد بهتری را از خود نشان دهند. در طول روز‌های گذشته اخباری به گوش رسیده که گفته می‌شود سایر کمپانی‌ها نیز در حال تولید محصولاتی با اندروید Go هستند. نظر شما در خصوص این اقدام سامسونگ چیست؟ با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا