اخبار

اچ پی درحال کار روی اپلیکیشن های اختصاصی ویندوز ۱۰ موبایل برای گوشی Elite x3 است

همانطور که احتمالا می‌دانید، اچ‌پی قصد دارد تلفن‌هوشمند Elite x3 خود که مجهز به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل است را در تابستان سال جاری روانه بازار کند. این شرکت همچنین عملیات تست و بررسی را بر روی دستگاه مورد اشاره آغاز کرده است. درحالیکه قرار است این محصول با مشخصات فنی و سخت‌افزاری در حد یک گوشی‌هوشمند پرچمدار عرضه شود، به نظر می‌رسد اچ‌پی از نظر نرم‌افزاری نیز توجه ویژه‌ای به آن دارد.
بر اساس تصاویری که به تازگی بدست آمده، این شرکت در حال توسعه چند اپلیکیشن مختص ویندوز است که احتمالا برای تلفن‌هوشمند Elite x3 در نظر گرفته شده‌اند. یکی از این اپلیکیشن‌ها HP Voice Recorder نام دارد و امکان ضبط صدا در حالت استریو را برای کاربران فراهم می‌کند.
hp windows 10 mobile voice recorder
 
اپلیکیشن دیگری که اچ‌پی در حال توسعه آن است، HP Device Hub نامیده شده که جدیدترین اطلاعات مرتبط با پیشنهاد‌های ویژه این شرکت را به کاربر نشان می‌دهد. از جمله قابلیت‌های دیگر این اپلیکیشن ارائه پیشنهاد اپلیکیشن‌های مرتبط و ابزارهای جانبی و مواردی از این قبیل است.
انتظار می‌رود علاوه بر دو اپلیکیشنی که به آن‌ها اشاره شد، اچ‌پی اپلیکیشن‌های دیگری را نیز برای ویندوز ۱۰ موبایل آماده کند. به عنوان مثال یکی از اپلیکیشن‌های دیگری که اچ‌پی در حال کار بر روی آن است، با کد پروژه HP Alfred شناخته می‌شود ولی در حال حاضر اینکه اپلیکیشن یاد شده چه کاری انجام خواهد داد هنوز مشخص نیست.
 
منبع gsmarena
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا