اخبار

بررسی تغییرات سونی اکسپریا XZ در نسخه های جدید

بررسی تغییرات سونی اکسپریا XZ در نسخه های جدید

برداشت آرام ۹۶۰ فریم در ثانیه مربوط به دوربین گوشی سونی اکسپریا XZ در اکتبر سال گذشته بود و این ویژگی در حال حاضر به نظر یک ویژگی قدیمی میاد چرا که سونی در نسخه ی جدید این گوشی تحت عنوان سونی اکسپریا XZs  ویژگی های جدیدی را افزوده است.
دوربین نسخه ی جدید کاملا بروزرسانی شده و و علاوه بر ویژگی توقف اکشن آن این دوربین دارای سنسور جدید با پیکسل هایی که ۱۹ درصد بزرگتر از نسخه ی قبلی می باشند . ویژگی های جدید دیگری نیز در این دوربین قرار داده شده مثلا قابلیت ضبط پیش بینی شده و اینکه به محض آغاز کار ۴ تا عکس در پس زمینه به شما نشان داده میشود حتی قبل از فشردن دکمه ی شاتر تا شما بهترین را انتخاب کنید.
علاوه بر این، این دستگاه تغییرات دیگری نیز داشته است. از دیگر ویژگی های آن رم ۴ گیگابایتی و چیپست اسنپ دراگون ۸۲۰ (حتی ۸۲۱) ، صفحه نمایش ال سی دی با کیفیت ۱۰۸۰p، باتری ۲،۹۰۰mAh می باشد.
اگر بخواهیم درمورد اکسپریا XZ  پریمیوم که نسخه ی دیگری از این گوشی است صحبت کنیم باید بگوییم که این گوشی دارای  اولین صفحه نمایش تلفن همراه ۴K HDR در جهان (۵٫۴۶ اینچی به جای ۴٫۱ اینچی)،  اسنپ دراگون ۸۳۵ و یک باتری بزرگتر.

اکسپریا XZ در نسخه های جدید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا