اخبارلوازم خانگی

ایده انگشتر هوشمند که با آن گوشی هوشمند، تلویزیون و غیره را کنترل کنید

شاید تاکنون شایعات زیادی در رابطه با احتمال تولید انگشتر هوشمند توسط اپل با نام iRing شنیده باشید، با این حال بد نیست که بدانید سامسونگ نیز احتمالاً در نظر دارد در سال آینده انگشتر هوشمندی با کارایی‌های بیشتر تولید نماید.
در دنیای فناوری هیچ محدودیتی ایده‌ای وجود ندارد طوری که پس گوشی، ساعت، جوراب و حتی کفش هوشمند، اکنون سامسونگ ایده ساخت انگشتر هوشمند را مطرح کرده است.
اوایل سال جاری بود که خبری مبنی بر جذب سرمایه تولید انگشتر هوشمندی موسوم به
Ö smart
توسط کمپین Mota را با شما در میان گذاشتیم. در همین رابطه امروز اطلاعاتی از پتنت به ثبت رسیده جدید به نام سامسونگ منتشر گردید که نشان می‌دهد این شرکت کره ای نیز در پی ساخت انگشت هوشمند خود با قابلیت‌های بیشتر است.
بر اساس این اطلاعات، انگشتر هوشمند سامسونگ قادر است علاوه بر گوشی هوشمند، تلویزیون و دیگر ابزارهای الکترونیکی را هم کنترل نماید. بدیهی است که به پیاده‌سازی این ایده، مستلزم خانه هوشمندی است که تمام لوازم آن همچون پرده، لامپ‌ها، سیستم صوتی و… از یک پلتفرم یکپارچه قدرت گرفته باشند.
تصاویر پیوست شده این سند نشان می‌دهد که انگشتر هوشمند سامسونگ چگونه قادر است تلویزیون، سیستم صوتی و دیگر ابزارهای هوشمند خانه را کنترل نماید. نکته جالب اینکه حتی کاربران قادر خواهند بود از طریق آن به شبکه‌های اجتماعی همچون فیس‌بوک نیز متصل شوند.
هرچند این اسناد اوایل سالی که روزهای واپسین آن را در حال سپری کردن هستیم به ثبت رسیده، با این حال همچون گذشته هیچ تضمینی مبنی بر تولید قطعی آن وجود ندارد.انتظار می‌رود با توسعه یافتن زیرساخت‌های اینترنت پهن باند طی سال‌های آینده، روند محبوبیت ساخت خانه‌های هوشمند نیز افزایش یابد.
منبع : phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا