اخبار

ایرانسل سامانه اطلاع رسانی وضعیت پوشش شبکه راه اندازی کرد

سامانه اطلاعرسانی وضعیت پوشش شبکه برای مشترکان ایرانسل راهاندازی شد.

 

۶۰۵۷۱۳_۴۶۲

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور سامانه ویژهای را به منظور بررسی آسان و سریع وضعیت پوشش شبکه اینترنت همراه (نسل ۲، نسل ۳ و نسل ۴) هر منطقه توسط مشترکان خود راهاندازی کرد.

بر این اساس، مشترکان ایرانسل میتوانند با شمارهگیری کد دستوری *۲۰# (ستاره ۲۰ مربع) از وضعیت خدمات دیتای همراه در محل خود مطلع شوند.

ایرانسل پس از اخذ پروانه رسمی ارتقای شبکه به نسلهای سوم، چهارم و بالاتر تلفن همراه، شبکه نسل چهارم (۴G/LTE) را به عنوان آخرین نسل فناوری ارتباط حال حاضر دنیا، برای نخستین بار در ایران، در آبان ماه سال ۹۳ در مشهد مقدس راهاندازی کرد. هم اکنون و پس از گذشت ۲۰ ماه، ۲۳۶ شهر، دهستان و جاده تحت پوشش شبکه نسل چهارم (۴G/LTE) ایرانسل قرار دارند. این عدد برای مناطق تحت پوشش نسل سوم (۳G) به ۱۰۱۵ میرسد.

با استفاده از شبکه نسل چهارم ایرانسل، مشترکان تلفن همراه و کاربران خدمات باندپهن همراه میتوانند اینترنتی با کیفیت جهانی را تجربه کنند و با استفاده از سیمکارتهای نسل جدید یوسیم (Usim)، خدمات نسل چهارم را جایگزین سایر روشهای دسترسی به اینترنت کنند. نسل چهارم یا فورجی، تمام قابلیتهای مدرنترین گوشیهای موجود در بازار را پشتیبانی میکند و با استفاده از این خدمات امکان دریافت و مشاهده فایلهای ویدئویی با کیفیت HD، انجام بازی آنلاین و بدون تاخیر زمانی، استفاده همزمان برای چند کاربر بدون کاهش کیفیت خدمات، استفاده از برنامههای کاربردی (اپلیکیشن) و محصولات و خدمات مبتنی بر اینترنت با سهولت و کیفیت فوقالعاده فراهم شده است.

همچنین به منظور دسترسی گستردهتر به خدمات LTE، مودمهای باندپهن همراه ایرانسل با قابلیت پشتیبانی از فناوریهای GPRS، EDGE، ۳G و ۴G همزمان با راهاندازی شبکه نسل چهارم ایرانسل به بازار عرضه شد. این مودمها با هزینه بسیار کمتر، امکان دسترسی به تمامی قابلیتهای نسل چهارم ایرانسل را برای کاربران مختلف فراهم میکنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا