اخبار

اینستاگرام به زودی تماشای Stories سایر کاربران را به شما پیشنهاد خواهد داد

اینستاگرام مدتی قبل با عرضه قابلیت جدیدی به نام Storeis که در واقع کپی برداری از قابلیت مشابهی در شبکه اجتماعی اسنپ چت بود، موجب تعجب بسیاری از کاربران شد. اکنون که با گذشت زمان، سرو صدای مربوط به این اقدام تقلیدی فروکش کرده است، اینستاگرام با عرضه یک قابلیت جدید قصد دارد Stories خود را از Storeis اسنپ چت جلو بیندازد.
 
جدیدترین بروزرسانی عرضه شده توسط اینستاگرام موجب می‌شود که قابلیت Stories این سرویس دارای یک تفاوت چشمگیر نسبت به قابلیت مشابه در اسنپ چت باشد. اینستاگرام با بکارگیری بخش Explore در اپلیکیشن خود از این پس به کاربران امکان خواهد داد تا داستان‌های منتشر شده توسط کاربرانی به جز دوستان فالو شده خود را کشف کنند و در صورتی که از محتوای تولیدی شده توسط این افراد ناآشنا لذت بردند، آنها را فالو کنند.
 
این قابلیت که از دوشنبه هفته آینده برای برخی کاربران فعال خواهد شد به آنها امکان می‌دهد تا داستان‌های پیشنهادی اینستاگرام را در بالای بخش Explore مشاهده کنند. این داستان‌ها بر مبنای فعالیت‌های کاربران در اینستاگرام به آنها پیشنهاد خواهد شد، برای مثال اینکه کاربر چه کسی را فالو می‌کند یا اینکه موضوعات مورد علاقه او چه هستند.
اینستاگرام قصد دارد به زودی این قابلیت جدید پیشنهاد داستان‌ را در اختیار تمامی کاربران خود قرار دهد.
 
محتوای ارایه شده در بخش Explore اینستاگرام درست مانند بخش فید خبری فیسبوک توسط یک الگوریتم خاص دسته بندی می‌شود که موجب شخصی سازی هرچه بیشتر محتوای مورد علاقه کاربران خواهد شد.
 
اینستاگرام همیشه از موفقیت بخش Explore خود تعریف کرده اما هنوز آمار دقیقی درباره Stories hvhdi نداده است. این شرکت مدعی است که روزانه ۱۰۰ میلیون کاربر از بخش Explore بازدید می‌کنند که این رقم یک پنجم تعداد کل ۵۰۰ میلیون کاربر اینستاگرام را تشکیل می‌دهد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا