اخبار

اینفوگرافیکی در مورد کمپانی سامسونگ و سوابق آن

برای بسیاری از ما برند سامسونگ یادآور اسمارت فون های متعدد و متنوع این کمپانی است و این روزها هم نام محصولات سری S7 به عنوان نماد این کمپانی در اخبار مختلف دیده می شود اما باید گفت که این ابرقدرت بزرگ دنیای تکنولوژی محصولات بسیار زیادی داشته و سابقه فعالیتی طولانی دارد. ساخت کشتی، هواپیما، تانک، اسلحه و تاور کرین از جمله مواردیست که در رزومه این کمپانی دیده می شود. جالب است بدانید که یکی از پیمانکاران عمده بلندترین برج های جهان یعنی برج خلیفه دبی، برج تایپه ۱۰۱ و برج های پتروناس نیز سامسونگ بوده است. در نظر داشته باشید که کمپانی سامسونگ ۱۷ درصد از اقتصاد کشور صاحب تکنولوژی کره جنوبی را در دست دارد.
 
این مجموعه بسیار بزرگ در حدود ۴۸۹ هزار نفر کارمند دارد که این رقم از مجموع کارکنان کمپانی های اپل، گوگل و مایکروسافت بیشتر است. سامسونگ در سال ۱۹۶۰ به دنیای الکترونیک وارد شد و اولین موبایل این کمپانی نیز در سال ۱۹۸۵ عرضه شد.
 
در ۲۰۱۱ نام سامسونگ در صدر جدول تولید کنندگان اسمارت فون قرار گرفت و همچنان این مهم در اختیار آنهاست. سامسونگ در سال گذشته ۳۲۵ میلیون دستگاه موبایل تولید نمود تا ۲۲٫۴ درصد از بازار را در دست بگیرد. هزینه تحقیق و توسعه این کمپانی در سال ۲۰۱۵ رقمی معادل ۱۴٫۱ میلیارد دلار بوده است، برای مقایسه در نظر داشته باشید که این میزان در اپل ۶ میلیارد دلار و در گوگل ۹٫۸ میلیارد دلار بوده است. توضیحات بیشتر در باب این کمپانی را در قالب اینفوگرافیکی که توسط وبسایت TufiTech منتشر شده است مشاهده بفرمایید.
 
Samsung infographic

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا