اخبار

بازی اول Forza Horizon به زودی از دسترس خارج و غیرقابل خرید می‌شود

مایکروسافت و استودیو پلی‌گراند با عرضه و ساخت مجموعه بازی‌های فرعی جهان باز Forza Horizon، تا به امروز موفقیت‌های زیادی کسب کردند. اولین قسمت از این بازی که در سال ۲۰۱۲ برای کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ عرضه شد، به زودی از دور خارج خواهد شد و دیگر قابل خرید نخواهد بود.
 
به گزارش وب‌سایت رسمی بازی Forza Motorsport و بریان اکبرگ، مدیر بخش روابط عمومی استودیو، قسمت اول بازی Forza Horizon و تمام محتوای مرتبط دانلودی آن به زودی از دسترس خارج می‌شود و دیگر قابل خرید نخواهد بود.
 
با این حال، اگر تا قبل از تاریخ ۲۹ مهر اقدام به خرید بازی یا یکی از بسته‌های الحاقی آن کنید، قادر خواهید بود پس از این تاریخ هم اقدام به دانلود بازی خریداری شده خود کنید.
 
اوایل ماه جاری میلادی بود که مایکروسافت بازی Forza Horizon را به صورت رایگان در قابل بازی‌های رایگان گلد عرضه کرد. این بازی همچنین در لیست آثاری است که از قابلیت Backwards Compatible یا برگردان بازی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ بر روی ایکس‌باکس وان پشتیبانی می‌کند.
 
Forza Horizon اولین بازی از مجموعه Forza Motorsport بود که سبک و سیاقی جدا از شبیه‌ساز رانندگی در پیست‌های معتبر و قانونی را ارائه داد. محیطی جهان باز و مسابقات غیرقانونی در کنار امکانات بی‌شمار دیگر، بستر را برای مجموعه Forza مهیا کرد که بتواند پا جای پای بازی‌هایی مانند Test Drive و Need For Speed بگذارد و در سبک ریسینگ آرکید حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد. نسخه‌ی دوم Forza Horizon که همزمان برای هر دو کنسول ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس ۳۶۰ عرضه شد، پله‌های ترقی را نسبت به نسخه قبل طی کرد و مورد توجه بسیاری قرار گرفت.
 
Forza Horizon 3 قرار است در تاریخ ۶ مهر ماه سال جاری علاوه بر کنسول ایکس‌باکس وان برای پلتفرم ویندوز ۱۰ هم منتشر شود. کسانی که هر یک از این نسخه‌ها را به صورت دیجیتالی خریداری کنند، می‌توانند از قابلیت Xbox Play Anywhere استفاده کرده و نسخه‌ی پلتفرم دیگر را به رایگان دریافت کنند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا