اخبار

بازی The Last Of Us Remastered بر روی پلی‌استیشن ۴ پرو با کیفیت خارق‌العاده‌ ۴K اجرا می‌شود

اگر شما فکر می‌کنید که نسخه‌های عادی و ریمستر بازی The Last Of Us از لحاظ کیفیت و گرافیک، آن‌چنان که باید، فوق‌العاده و جذاب نیستند، لازم است بدانید که قرار است به‌زودی با عرضه پلی‌استیشن ۴ پرو این روند دچار تحول شود. به‌تازگی اعلام شده که بازی The Last Of Us Remastered قرار است بر روی پلی‌استیشن ۴ پرو با کیفیت خارق‌العاده‌ ۴K اجرا شود.
 
 
گرچه ما معتقدیم که بازی The Last Of Us هم بر روی پلی‌استیشن ۳ و هم بر روی پلی‌استیشن ۴ بسیار چشم‌نواز به نظر می‌رسد؛ اما آن‌طور که معلوم است بازی The Last of Us Remastered قرار است بر روی پلی‌استیشن ۴ پرو از کیفیت خارق‌العاده ۴K پشتیبانی کند.
 
 
ریچارد لید‌بتر، از ویراستارهای دیجیتال فاندری، گفت که بازی The Last of Us Remastered در حالت عادی بر روی پلی‌استیشن ۴ با بالاترین رزولوشن و اجرا می‌شود و نکته اصلی اینجاست اجرای بازی بر روی بالاترین تنظیمات گرافیکی، نرخ فریم بازی را بر روی ۳۰ قفل می‌کند. بازی The Last of Us Remastered در حالت عادی بر روی نرخ فریم ۶۰ اجرا می‌شود و به نظر می‌رسد قرار است این نرخ فریم در پلی‌استیشن ۴ پرو با بهبودهایی رو به رو شود و بازی نرخ فریم روان‌تری را به اجرا بگذارد.
 
 
بازی The Last Of Us Remastered دومین بازی محسوب می‌شود که برای کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو تایید شده است. اولین بازی تایید شده برای این کنسول، بازی The Elder Scrolls: Online اثر بتسدا بود. هردوی این بازی‌ها، دارای محیطی نسبتا وسیع هستند و محیط‌هایشان دارای جزییات زیادی است. قطعا اجرای بازی The Last Of Us Remastered در قالب کیفیت ۴K می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌های ممکن باشد.
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا