اخبار

باور نخواهید کرد : گزارشات میگویند الجی نکسوس ۵ ۲۰۱۵ را تولید می کند

نام: androidpit-android-nexus-5-2015-unofficial-render-2-w782.jpg نمایش: 97 اندازه: 34.7 کیلو بایت
رندر غیر رسمی از Nexus 5 2015. آیا ابزار جدید این شکلی است؟

قبلاً هم گفته بودیم که احتمال بسیار زیاد دو مدل نکسوس در سال ۲۰۱۵ خواهیم داشت. شایعات از یک نسخه ۵٫۲ اینچی و یک نسخه ۵٫۷ اینچی صحبت می کنند. گزارش شده است الجی نسخه ۵٫۲ اینچی را در کنار گوشی غول پیکری از هواوی خواهد ساخت. اگر این گزارشات درست باشد اولین باری است که گوگل دست به عرضه دو مدل نکسوس در یک سال زده است. و احتمال زیادی هم هست که الجی نسل دوم نکسوس ۵ را تولید کند.
Artem Russakovskii از سایت android police این خبر را در گوگل پلاس منتشر کرده است. این خبر به نقل از GizmoChina منتشر شده و ظاهراً هواوی نکسوس با صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی و رزولوشن ۲k را همراه با پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ در سال جاری عرضه خواهد کرد.
چه چیز هیجان انگیزتر از اینکه در چشم انداز مان یک ابزار از الجی هم وجود داشته باشد. منبع روساکوزکی نیز اشاره می کند که نکسوس ساخت الجی برای سایز ۵٫۲ اینچ برنامه ریزی شده است.
نکسوس ۶ با مشخصات خوبی ساخته شده است اما بسیاری از کاربران اندروید نکسوس ۵ ارزان تر و کوچک تر را ترجیح دادند. گوشی جدید الجی با ایده گرفته شده از بهترین و تحسین برانگیزترین نکسوس که قطعاً دوست داشتنی ترین نکسوس هم بود طراحی خواهد شد تا بتواند به خوبی طرفداران نکسوس را به وجد بیاورد.

نام: androidpit-android-nexus-5-2015-unofficial-render-3-w782.jpg نمایش: 80 اندازه: 61.0 کیلو بایت
ممکن است الجی Nexus 5 2015‌ را با این مشخصات تولید کند.


تا آنجایی که به نام دستگاه مربوط می شود ما نظری نداریم. ممکن است ما یک Nexus 5 2015 (ساخت الجی) و یک Nexus 6 2015 (ساخت هواوی) را ببینیم.

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا