اخبار

برگ برنده آیفون SE؛ طول عمر باتری بالاتر از آیفون ۶ اس و آیفون ۵ اس

جدیدترین اسمارت فون کمپانی اپل دیشب و در جریان کنفرانس اختصاصی این شرکت در حضور ده ها هوادار و جمعی از اصحاب رسانه معرفی شد.
گوشی هوشمندی با نام آیفون SE که همانند مدل آیفون ۵ سی، ازنمایشگر ۴ اینچی بهره می برد و قرار است محصولی قدرتمند و در عین حال، ارزان قیمت که بدون شک، هزاران و شاید هم میلیون ها کاربر را به جمع کاربران iOS اضافه خواهد کرد.
 
این گوشی از ویژگی هایی همچون پردازنده A9، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F 2.2، دوربین سلفی ۱٫۲ مگاپیکسلی، تراشه گرافیکی PowerVR GT7600، حافظه داخلی ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی و قابلیت ضبط ویدیوهایی ۴K بهره می برد.
 
اما در کنار این مشخصات، آنچه که از قلم افتاده، باتری و طول عمر آن است که به نوعی برگ برنده آن در رقابت با سایر اسمارت فون های ۴ اینچی و هم رده موجود در بازار محسوب می شود.
 
اگرچه هنوز اپل به طور رسمی اطلاعاتی را در خصوص ظرفیت باتری این گوشی منتشر نکرده است اما این شرکت، جزییاتی در را خصوص این باتری و مقایسه عملکرد آن با باتری دو گوشی دیگر این کمپانی به نام های آیفون ۵ اس و آیفون ۶ اس منتشر کرده است که در ادامه می توانید این مقایسه عملکرد را مشاهده کنید.
 
 

iphone se

همانطور که مشاهده می کنید، مدت زمانی که یک کاربر می تواند با گوشی آیفون SE دستوراتی از قبیل پخش ویدیو، وب گردی با وای فای، مکالمه ۳G و غیره را اجرا کند، بیشتر از آن چیزیست که کاربران گوشی های هوشمند آیفون ۶ اس و ۵ اس می توانند از آن بهره ببرند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا