اخبار

به‌روزرسانی جدید برای محصولات نوکیا

به‌روزرسانی جدید برای محصولات نوکیا

چندی پیش شایعاتی مبنی بر عرضه به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید نوکیا ۶ در فضای مجازی و نزد اصحاب رسانه به انتشار درآمد و البته نوکیا نیز باعرضه رسمی بسته به‌روزرسانی اندروید اوریو برای نسخه ۲۰۱۸ این تلفن همراه هوشمند به شایعات یادشده مهر تائید زد. در همین راستا نیز به‌تازگی پستی در وی بو منتشرشده است که در آن کمپانی HMD (صاحب برند و نام تجاری) تائید کرده است که به‌روزرسانی یادشده برای هر دو تلفن‌های همراه هوشمند نسل دوم نوکیا ۶ و نوکیا ۷ عرضه‌شده است.
در این پست به‌وضوح آمده است که: «نوکیا ۶ جدید به هر ترتیب ارزش داشتن اندروید O را داشت، اوریو را باهم بخورید! (اوریو نام یک بیسکویت مشهور است که مطابق باسیاست‌های اندروید برای نام‌گذاری نسخه‌های این سیستم‌عامل بر اساس شیرینی‌های ملل مختلف انتخاب‌شده است)امروز، مدل های  و نوکیا۶ جدید و ۷ به‌صورت رسمی به‌روزرسانی‌های سیستمی اندروید اوریو ۸٫۰ را عرضه کردند. ارتقا سرعت، حجم کم‌تر، روان بودن بیشتر، نسل جدید مکانیسم مدیریت پس‌زمینه، مصرف باتری کمتر و ذخیره باتری بیشتر، عملیات حرکتی، خاموش کردن صفحه‌نمایش، به‌روزرسانی‌های امنیتی ماهیانه از ویژگی‌های این اندروید جدید هستند. به‌روزرسانی‌های نوکیا ۶ نیز به‌زودی عرضه خواهد شد، لطفاً صبور باشید!»
همان‌طور که از این پست پیداست، نسخه باثبات اندروید اوریو برای دستگاه‌های قدیمی نوکیا ۶ نیز به‌زودی عرضه خواهد شد. این کمپانی هم‌اکنون برنامه بتای  اندروید اوریو را بر روی این دستگاه و برای کاربران آن به اجرا درآورده است و به‌این‌ترتیب به‌زودی به عرضه نسخه باثبات آن برای تلفن همراه هوشمند یادشده خواهد پرداخت. به همین جهت نیز جای نگرانی برای کاربران قدیمی‌تر این تلفن همراه وجود ندارد و این افراد باید بدانند که این شرکت آن‌ها را فراموش نکرده است و درهرصورت به‌روزرسانی یادشده را دریافت خواهند کرد. بااین‌وجود همان‌طور که از پست یادشده پیداست این دسته از کاربران در رابطه با موضوع یادشده باید اندکی صبوری به خرج دهند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا