اخبار

تبلت MediaPad T2 Pro 7.0 هواوی روانه بازار اروپا می‌شود

چند هفته پیش شرکت هواوی تبلت MediaPad M2 7.0 را با قیمت ۲۵۰ یورو در بازار چین عرضه کرد. حال امروز گزارش‌های جدیدی درباره عرضه این تبلت به بازار اروپا منتشر شده است، تبلت MediaPad T2 Pro 7.0 مدل اروپایی هواوی است که با همان مشخصات و طراحی پا به بازار می‌گذارد و فقط نام آن تغییر یافته است.
تبلت MediaPad T2 Pro 7.0 از لحاظ اندازه و مشخصات همان نسخه قبلی است و به‌عنوان میان رده ۲۰۱۶ پای خود را به بازار باز کرده است. ابعاد این دستگاه ۱۸۷٫۴ در ۱۰۵٫۸ در ۸٫۲ میلی‌متر بوده و وزن آن ۲۵۰ گرم است که به تکنولوژی نسل دوم سنسور اثرانگشت مجهز شده است. اندازه صفحه نمایش آن ۷٫۰ اینچ از جنس IPS LCD بوده و دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است.
قدرت تبلت MediaPad T2 Pro 7.0 توسط پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۵ تامین می‌شود که در اصل چهار هسته آن ۱٫۲ گیگاهرتز و چهار هسته دیگر آن ۱٫۵ گیگاهرتز است. آن‌طور که پیدا است چهار مدل از این تبلت وجود خواهد داشت، که البته تفاوت آن‌ها در میزان حافظه رم و ظرفیت حافظه داخلی است. مدل SKU PLE-701L دارای دو گزینه انتخابی است که شامل مدلی با رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی بوده، همچنین مدل دیگر آن به رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی مجهز شده است.
البته مدل SKU PLE-703L هم با رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی انتخابی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی از راه می‌رسد. تمام مدل‌های این دستگاه از کارت حافظه میکرو‌اس‌دی پشتیبانی می‌کنند که توانایی ارتقا حافظه را تا سقف ۱۲۸ گیگابایت دارند.
تبلت M2 Pro دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم ۲٫۰ بوده و به دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و مکالمه تصویری مجهز شده است. این دستگاه علاوه بر بلوتوث ۴٫۱ اتصال ۸۰۲٫۱۱n وای‌فای را به ارمغان می‌آورد، البته مدل LTE آن هم موجود خواهد بود. ظرفیت باتری این دستگاه ۴۳۶۰ میلی‌آمپر بوده و دارای سیستم‌عامل اندروید ۵٫۱ لالی‌پاپ با رابط کاربری EMUI 3.1 است. البته هنوز تاریخ دقیق عرضه این دستگاه منتشر نشده اما انتظار می‌رود که تبلت T2 Pro 7.0 به‌زودی در چهار رنگ سفید، طلایی، آبی و صورتی روانه بازار شود.
 

تبلت MediaPad T2 Pro 7.0

تبلت MediaPad T2 Pro 7.0

تبلت MediaPad T2 Pro 7.0

منبع:androidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا